Kunne I ikke lave en "Marker alle debatter, du deltager i, som læst" funktione?
Som det fungerer nu, har jeg konstant en lysende "Debatter du deltager i" knap på forsiden af debatten.
Dette, selvom oversigten bag knappen er tømt for ulæste indlæg. Jeg kan simpelthen ikke finde de 4 ulæste indlæg. Heller ikke i de kategorier, som ikke er åben for offentligheden.
På forhånd mange tak.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Kan du løfte sløret for, hvornår vi kan forvente, at den feature bliver lanceret? :)
På forhånd tak.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Så vil "Debatter du deltager i" få meget større værdi for mig. :)
Dbh. John
Jeg vil glæde mig til at man kan markere alle som læst. Det er virkelig irriterende at man skal til at åbne de gamle debatter, fordi at folk bliver ved med at svare.
Jeg vil glæde mig til at man kan markere alle som læst. Det er virkelig irriterende at man skal til at åbne de gamle debatter, fordi at folk bliver ved med at svare.
Men så får Amino.dk også flere "sidevisninger" at prale med hehe
Vi har investeret 200 - 300.000 kr. på at gøre Amino hurtigere og lettere at bruge og det har kostet 20 % af vores sidevisninger, så den slags "Dagbladstricks" bruger vi ikke, her er det komfort der er i fokus :-)