Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår tager man en ekstra ind?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Håber i nyder fredagen og glæder jer til EM, det gør jeg. Mit dilemma går på, hvornår det rette tidspunkt er, til at tage en ekstra ind i sit firma. 

Jeg har haft webshoppen CykeliD.dk i næsten et år og har kørt den alene. Jeg går i Gymnasiet ved siden af, og tjener ikke nok til, at jeg kan få en ansat. MEN, jeg savner noget ping pong og noget sparring med en person. Jeg er en holdspiller, som elsker at få indput fra andre og elsker at dele mine idéer og tanker. SÅ, jeg har overvejet at gå på opdagelse efter en person i min egen alder, som brænder for iværksætteri og ønsker at lægge noget arbejde i CykeliD.

Men jeg kunne godt tænke mig at høre om jeres erfaringer med dette? Og hvilke muligheder der er? For jeg kunne godt tænke mig stadigvæk at stå som 'den øverste person', eftersom jeg har lagt meget tid og penge i projektet, og derfor ikke ønsker at dele det 50/50 med en udefra kommende endnu. 

Hvad ville i gøre i min situation? Kan informere om, at det ikke ville være tilstrækkeligt kun at sparre med folk herinde. Kunne godt tænke mig at få en person ind som ville køre 100% på denne idé. 

- En lille sideinfo: Jeg begynder på HA Almen på CBS til sommer.. Måske kunne man møde nogle interessante personer på ens egen alder derinde? 

Mange Hilsener

Frederik 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)