Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler osv. Samt hvordan starter jeg?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 155
Fra  DAGLIGVARE.NU Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

God Aften.

Jeg er en ung knægt på 19 år, som til daglig arbejder som sælger for en størrer virksomhed i Danmark.
Jeg har på den seneste tid, gået og drømt om at starte mit eget "lille" bijob ved siden af.

Dertil er jeg nået frem til at det jeg skal startet er en online butik, som skal gå ind og sælge spil, til computere, pc osv.
MEN.. Jeg syntes at jeg har søgt alle steder. Men jeg kan hverken finde ud af hvilke regler der er for registrering af virksomheden, som kun kommer til at bestå af mig. Men, hvilke regler der ellers er der skal følges for at jeg ikke ende på den forkerte side af loven.

Dette er et projekt jeg virkelig gerne vil, og håber derfor på at nogen kan hjælpe mig til at finde et sted, hvor jeg kan læse om reglerne.
På Forhånd Tak.

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niclas,

En god kilde til information om forskellige virksomhedstyper, samt vejledning til hvordan du kommer i gang: http://www.startvaekst.dk/virksomhedsformer

Husk du gerne bare må starte en hjemmeside og begynde at sælge, uden at have stiftet en virksomhed. Du må omsætte for op til 50.000 kr om året inden du skal momsregistreres. Vil du seriøst fra start er der dog ikke nogen grund til ikke at gøre det med det samme.. kan være en eventuel leverandør kræver det.

Hvad tænker du angående "regler så du ikke havner på den forkerte side af loven"? .. det er lidt for fluffy til jeg kan give dig noget konkret svar.

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 155
Fra  DAGLIGVARE.NU Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :