Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CVR som 16-årig på blot en måned!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke blevet nemmere at få tilladelse selvom man er under 18 år? For jeg kan da huske at jeg for 5 år siden prøvede men uden held..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er privatpersoner jeg handler med lige pt. Den ene er dog på en måde et firma og er vist nok registeret i england, og derfor skal jeg ikke fakturere moms på ham - er det rigtigt og hvordan håndteres det? Jeg vil nødig gøre noget forkert. :)

Ja, jeg tror bestemt det er blevet nemmere. Ergo kunne jeg ikke finde nogle succeshistorier om andre i samme situation som mig - uden det havde medført en del bøvl. Der er dog andre, der har skrevet til mig efterfølgende - men ingen ligger offentlige, så jeg synes, folk skulle kunne finde en historie, der giver dem lidt selvtillid til at prøve - for det er ikke så svært som mange tror.

Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Juiced Up - Lej anlæg København Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det! Godt klaret!

Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak tak, jeg er også noget overrasket over det gik SÅ nemt :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Bundgaard:

Det er privatpersoner jeg handler med lige pt. Den ene er dog på en måde et firma og er vist nok registeret i england, og derfor skal jeg ikke fakturere moms på ham - er det rigtigt og hvordan håndteres det? Jeg vil nødig gøre noget forkert. :)

Der står lidt her: http://www.startvaekst.dk/moms-ved-handel-i-eu 

Der står bl.a:

Køber du ydelser i udlandet, skal du som hovedregel selv beregne og betale moms af værdien. Omvendt skal du som hovedregel ikke beregne eller opkræve moms af ydelser, du sælger til virksomheder i udlandet.

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Suhm:

Køber du ydelser i udlandet, skal du som hovedregel selv beregne og betale moms af værdien. Omvendt skal du som hovedregel ikke beregne eller opkræve moms af ydelser, du sælger til virksomheder i udlandet.

Mange tak. Er der en ekspert (eller dig selv, hvis du ved det Peter) der kan fortælle, om der er undtagelser for den regel - og om mine i så fald er? Jeg sælger hjemmesider og design.

Men ellers så er det bare at sætte det "udenlanske CVR" på fakturaen, når det er verificeret som der står på linket? :-)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)