Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl og ingen mails

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fashion-Seller:

Når der er mange, som oplever fejlen, så ligger den næppe på vores computeren, men et eller andet sted i jeres system. Hvor, hvordan eller hvorledes, det må jeg så melde pas på... Jeg ville bare gøre opmærksom på, at den opstod oftere og oftere :)

Nu er "mange" jo temmelig relativt. Herfra vil vi nok sige, at vi har fået fejlmeldingen fra "forholdsvis få", men vi vælger alligevel at bruge mere tid på at fejlsøge.

Når Jacob spørger ind til plugins og antivira, er det fordi vi ikke selv kan genskabe fejlen, trods ivrige forsøg.

Det er mange gange før set, at netop plugins skaber problemer, ligesom antivirusprogrammer jævnligt kommer med falske positiver.

Jeg mener sågar at et betalingssystem røg i et bestemt antivirus filter "lige pludselig" engang, fordi deres heuristic Javascript-filter blev for paranoidt. Og her var der altså tale om en opdatering fra antivirusfirmaet og ikke hos betalingsgatewayen.

Men det korte af det lange er, at vi bare prøver at finde fællesnævnere i jeres opsætning.
Finder vi ud af, at I har samme stykke software installeret, og et eller andet på vores site driller dét software, kam vi rette det. Men ellers famler vi i blinde.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

ms essentials som virus program - ikke andet - og samme fejl i Iexplorer + Google chrome og uanset PC eller ipad app - eller via ipad safari browser

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)