Nu er "mange" jo temmelig relativt. Herfra vil vi nok sige, at vi har fået fejlmeldingen fra "forholdsvis få", men vi vælger alligevel at bruge mere tid på at fejlsøge. Når Jacob spørger ind til plugins og antivira, er det fordi vi ikke selv kan genskabe fejlen, trods ivrige forsøg. Det er mange gange før set, at netop plugins skaber problemer, ligesom antivirusprogrammer jævnligt kommer med falske positiver. Jeg mener sågar at et betalingssystem røg i et bestemt antivirus filter "lige pludselig" engang, fordi deres heuristic Javascript-filter blev for paranoidt. Og her var der altså tale om en opdatering fra antivirusfirmaet og ikke hos betalingsgatewayen. Men det korte af det lange er, at vi bare prøver at finde fællesnævnere i jeres opsætning. Finder vi ud af, at I har samme stykke software installeret, og et eller andet på vores site driller dét software, kam vi rette det. Men ellers famler vi i blinde. |
ms essentials som virus program - ikke andet - og samme fejl i Iexplorer + Google chrome og uanset PC eller ipad app - eller via ipad safari browser
vh