Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. Covers til CD spil osv.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle. 

Er ved at lave en hjemmeside med nogle forskellige informationer om nogle produkter, det er noget affiliate jeg har tænkt mig at prøve. 

Mit spørgsmål går nu på, må jeg tage covers altså billederne af produkterne og bruge på min hjemmeside ?

Ved godt emnet om rettigheder har været fremme før men var ikke sikker på det her? 

Hilsen 

Casper 

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:05

Som udgangspunkt nej, så må du ikke bruger billeder uden at have fået lov. Men I dit konkrete tilfælde, er risikoen for at du bliver sagtsøgt lille.

Men hvorfor ikke bare undersøge det ved de enkelte spiludviklere, hvis du er nervøs for at der skulle ske noget? Hvis du ikke kan få kontakt, så find billedet så tæt på den oprindelige kilde som mulig. F.eks ved at søge på fifa cover site:ea.com  

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 23:12

Okay - super mange tak for hjælpen. tror jeg vil smide en standard mail afsted til de forskellige bare for at være på dem sikre side, så må vi se :-) 

Endnu engang tak 

Hilsen Casper 

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:16

Hvis du laver en mail som du sender til virksomheden, og nøjes med at snuppe fra ea.com og hvad de ellers hedder, så tror jeg du er godt stillet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)