Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start der hvor du er

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hver morgen skøjter jeg en masse input igennem fra de forskellige kanaler man nu er koblet op på - og falder over en god pointe fra Earl Nightingale. En pointe som kan være udtalt af nærmest hvem som helst der er involveret i opstart af en hvilken som helst virksomhed:

Start hvor du er - tiden (timing) vil aldrig være helt rigtig - arbejd med det du har nu. Som tingene skrider frem kommer nye redskaber til eller de ting du har brug for.

Vi kender det kun alt for godt: der mangler altid et eller andet... En website der ikke er helt færdig - brochurer som ikke er trykte (eller oversat) - salgsmaterialer som mangler.

Men ofte opdager vi at jo mindre vi har jo mere spændende kan det osse være og jo mere simplificeret tingene er jo lettere synes det nogen gange at være. Især fordi pionerfaser tiltrækker en anden type igangsættere.

Når det så er sagt - så er det federe - med en masse fede ting - men osse her opdager mange at timingen heller aldrig vil være helt rigtig: nu vil man jo gerne have en ANDEN slags website eller en anden type brochurer... eller... eller...

Så Earl er ikke helt ved siden af: start hvor du er!

All you need is a Product and a Big Dream ;-)

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

Dejligt med et sådan motiverende indspark her fra morgenstunden af, tak for detSmile

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg må viste til færdige gøre mine ting og jeg må sættet op for tempoet tak motiverende input Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse, smider lige en 5'er i din retning, da du rammer helt rigtig...

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det er lige som at vente på en ny smart mobiltelefon men så snart den er købt kommer der en der er mere smart. Det hjælper ikke at vente for så kommer man aldrig med på vognen.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Eugene Darville:

Hej Lasse.


Dejligt med et sådan motiverende indspark her fra morgenstunden af, tak for detSmile


 



Tak for det, Eugene ;-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)