Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google; 2 kampagner fra samme konto, kan man det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg står med 2 websider, som har få søgeord til fælles. Jeg har oprettet en kampagne nr. 2 på min samme Google adwords konto.

De har begge søgeordet "fisk".

Men når jeg søger i Google, får jeg kun den éne frem af dem, af gangen. Hvordan får jeg dem begge til at vise sig, når søgeordet er "fisk"? De skal vises samtidig.

Eller skal jeg virkelig ud og lave en helt ny adwords konto, for at få dem til at vise sig samtidig?

På forhånd tak.

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 13:25
Hej Steenbeck

Jeg mener at du skal have 2 forskellige konto, det har jeg da jeg har 2 shops der er meget ens, og det var den eneste måde jeg kunne få det til at virke på.

Flemming Gravesen Unique indretning
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 13:29
Det var da irriterende... :-))

Men må jeg jo så bare gøre.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:44
Netop fået svar fra Google.

I korte træk stod der er der kun vises én annonce pr. søgning, fra samme konto. En løsning kunne være at oprette en adwords konto nr. 2.

Så er hermed gjort :-))

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:33
Hej Christoffer
Det lyder, som du fandt den rigtige løsning på problemet. Jeg tænkte på, om du har overvejet at få professionel hjælp til din markedsføring på nettet. At oprette en Adwords kampagne er en ret simpel manøvre. At køre og optimere den hensigtsmæssigt er et langt mere komplekst forehavende.

Jeg har opstartet et firma, hvor vi rådgiver om online markedsføring med vægt på troværdig e-handel og kundetillid. Hvis du er interesseret, vil vi kunne hjælpe dig med at optimerer omfanget og kvaliteten af din virksomheds tilstedeværelse på nettet.

Du er velkommen til at ringe eller skrive, så vi kan finde ud af om der er grundlag for et samarbejde.

Mvh

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)