Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktionstid på forholdsvis simpel og måske mere avanceret app

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Det forholder sig sådan at jeg til sommer skal hjælpe en ven med at afholde et stort ungdomsstævne for 600 mennesker. I den forbindelse skal vi have lavet en iPhone app. Mit problem ligger i, at jeg ikke ved hvor længe det tager (for jer) at få lavet.

Den simple app, skal have disse funktioner:

1. En forside

2. Et skema, man skal kunne se de forskellige fordrag der bliver holdt i løbet af dagen. Gerne skal man også have muligheden for at trykke på en lektion og få vist en underside der forklarer kort om fordraget og personen der holder fordraget.

3. Et kort. Da hele dette arrangement kommer til at forgå på en stor skole, ville det være meget cool hvis det var muligt at lave et kort af skolen og få det til at passe med gps funktionen i iphonenen.

Det var den simple udgave, håber det giver mening.

Den mere avancerede version, ville inkludere at folk skulle oprette en bruger (name, pass & mail) Og de efterfølgende kunne tilmelde sig de forskellige foredrag.

Da Jeg ikke selv har forstand på app udvikling, ville jeg høre nogle af jer, der forhåbentlig har en ide om det, hvor længe det ville tage at få de to version udviklet og klar til brug.

/steffen

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:42

ingen der har forstand på dette?

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 13:46

Umiddelbart vil jeg tro, det kan laves relativt hurtigt. Jeg er ikke app-udvikler, men følgende spørgsmål vil nok være opklarende for andre.

Er det både til Android og iPhone?

Hvad er budgettet til det? 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)