Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigste fragtpriser B2C ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg har et spørgsmål vedr fragtpriser, som jeg håber at i kan hjælpe med at svare..
Jeg ønsker at sende varer ud til mine kunder, som vejer mellem 800-1000 g pr pakke.. Jeg vil gøre selvfølgelig gøre det billigst muligt uden at gå komprimis med servicen af leveringen..( som naturligvis skal være i kundes hænde indenfor 1-3 dage)

Hvor er den billigste fragtpris? Har undersøgt, men kan ikke finde nogle billige priser????? Håber i kan hjælpe mig med at minimere mine udgifter..

Tak på forhånd..

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:01

Postdanmark Maxibrev som B-Post (via frankeringsmaskine). Optil 1000 gram = 32,00 kroner. Forsendelsen er dog ikke forsikret.

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 01:10

Hejsa.

Hvor i landet sender du fra ?

Mvh,

Martin B.

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Tilmeldt 17. Apr 08
Skrevet kl. 01:10

Jeg har desværre ingen frankeringsmaskine?? Hvordan gør jeg så?

Hvor lang tid vil B-posten være om at nå ud til kunden?

Tilmeldt 17. Apr 08
Skrevet kl. 01:11

Hej Martin,
Sender fra Storkøbenhavn's området..

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:18

TheMaster:
Jeg har desværre ingen frankeringsmaskine?? Hvordan gør jeg så?

Se prisark

Så køber du en :-). Jeg betaler ikke noget abonnement, men en fast pris på 0,80 pr. forsendelse, ved brug af frankeringsmaskine. Prisen ved brug af frimærker er 40,00 for 1000g som B-post.

1 - 3 dage er leveringstiden. Min oplevelse er dog, at langt de fleste forsendelser kommer i løbet af 1 - 2 dage.

Tilmeldt 17. Apr 08
Skrevet kl. 08:17

Jeg har kigget på prislisten, mens syns det er lidt forvirrende. Der er både breve og post, og jeg ved ikke hvad min vil høre under?

Vil det sige at din eneste udgift ved fragt er 0,80,- ved pr forsendelse når du bruger frankeringsmaskine? Eller er det mig som har misforstået?

Hvor kan man købe en frankeringsmaskine som er rentabel?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:53

Det er dig som har misforstået. Ud over det jeg skal betale i porto, skal jeg betale 0,80 pr. frankering. Hvad er det du skal sende helt konkret? 

Tilmeldt 17. Apr 08
Skrevet kl. 12:45

Hvis vi lige skal få et overblik:

-Hvis jeg sender som b-post uden frankering så koster det 42,-

- hvis jeg sender med frankering koster det 32,- + 0,80,-

Så der er en besparelse på omkring 9-10,- pr forsendelse via en frankeringsmaskine?

Er det rigtigt forstået? Ellers vil det være rigtig dejligt hvis du/i kan skrive den rigtige metode.

Der er tale om salg af sko ..

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:12

Spørgsmålet er om du kan leve med dine sko forsendelser ikke er forsikrede? Det betyder du ikke kan spore en forsendelse, hvis den forsvinder i posten.

Jeg skriver henholdvis 40,00 (frimærker) og 32,00 (frankering). Til frankering har jeg følgende variable omkostninger: 0,80 pr. tryk + 0,20 pr. label. Jeg kan ikke "trykke" direkte på en kasse eller en pose, så derfor bliver selve trykket lavet på en label. Besparelse er 7,00 pr. forsendelse.

Ud over det ser det lidt mere professionelt ud, ligesom du har mulighed for at trykke dit logo på forsendelsen via frankeringsmaskinen. Jeg kan ikke huske hvor min er købt, men det kan jeg se når jeg skal ned på lageret senere i dag.

Der er nogle mål som din forsendelse skal holde sig indenfo:

Maksimum: Længde 60 cm og
længde + bredde + højde eller tykkelse = 90 cm.
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)