Hej.. |
Postdanmark Maxibrev som B-Post (via frankeringsmaskine). Optil 1000 gram = 32,00 kroner. Forsendelsen er dog ikke forsikret.
Hej.. |
Postdanmark Maxibrev som B-Post (via frankeringsmaskine). Optil 1000 gram = 32,00 kroner. Forsendelsen er dog ikke forsikret. |
Hejsa. Hvor i landet sender du fra ? Mvh, Martin B. |
Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net
Jeg har desværre ingen frankeringsmaskine?? Hvordan gør jeg så? |
Hej Martin, |
Så køber du en :-). Jeg betaler ikke noget abonnement, men en fast pris på 0,80 pr. forsendelse, ved brug af frankeringsmaskine. Prisen ved brug af frimærker er 40,00 for 1000g som B-post. 1 - 3 dage er leveringstiden. Min oplevelse er dog, at langt de fleste forsendelser kommer i løbet af 1 - 2 dage. |
Jeg har kigget på prislisten, mens syns det er lidt forvirrende. Der er både breve og post, og jeg ved ikke hvad min vil høre under? |
Det er dig som har misforstået. Ud over det jeg skal betale i porto, skal jeg betale 0,80 pr. frankering. Hvad er det du skal sende helt konkret? |
Hvis vi lige skal få et overblik: |
Spørgsmålet er om du kan leve med dine sko forsendelser ikke er forsikrede? Det betyder du ikke kan spore en forsendelse, hvis den forsvinder i posten. Jeg skriver henholdvis 40,00 (frimærker) og 32,00 (frankering). Til frankering har jeg følgende variable omkostninger: 0,80 pr. tryk + 0,20 pr. label. Jeg kan ikke "trykke" direkte på en kasse eller en pose, så derfor bliver selve trykket lavet på en label. Besparelse er 7,00 pr. forsendelse. Der er nogle mål som din forsendelse skal holde sig indenfo: Maksimum: Længde 60 cm oglængde + bredde + højde eller tykkelse = 90 cm. |