Jeg står og har virkelig brug for et arbejde :) Jeg ønsker på et tidspunkt selv at starte som selvstændig... Men jeg har ikke en krone på lommen. Jeg har i det sidste halve år været i erhvervspraktik i wellness, og har gode anbefalinger derfra :) Mit drømmejob er hudpleje og wellness og også det jeg selv vil starte op når muligheden er der :) Jeg er også i gang med et e-learningskursus i hudterapi
Jeg søger deltidsjob ca 25 timer om ugen, i Esbjerg omegn... drømmen vil jo være indenfor hudpleje wellness skønhed branchen... men også indenfor diverse salg. Jeg skal bruge en fast indtægt... Jeg er 26 år, Jeg har bil, og jeg er god til at snakke med alle typer mennesker og kan lide at få folk til at føle sig godt tilpas. Jeg synes jeg har en hel del gode kompetencer ...men det som jeg ikke har er uddannelser... Jeg har heller ikk et fint cv, da jeg har kæmpet hårdt her i livet... Håber der er nogen som vil hjælpe mig, og som jeg kan hjælpe :) venlig hilsen anni andersen ps. der kan være mulighed for løntilskud
|
Hjælp mig !!! mangler arbejde i Esbjerg/omegn
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)