Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Momsregistrering virker ikke?!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg skal til at moms registrere mig på virk.dk, men hver gang jeg trykker på START knappen, viser den dette "Der opstod en fejl"

Hvad skal jeg gøre eller er der en anden måde at gøre det på?

Mvh Tina

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Virk har et rimelig stabilt rygte for at være total utilregnelig og virke når den har lyst :-)

Mit bedste bud er at du ringer eller venter et par dage :-)

Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Jeg hænger i telefonen og hold da op det tager tid at komme igennem..

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der kan du også sagtens hænge et par dage.. øv

Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 20
Fra  Face Your Business Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina,

Jeg havde samme problem. Du skal logge ind med dit nem-id og det er netop nem-id som forårsager problemet. Prøv derfor ikke at logge ind med nem-id, udfyld skemaet og derefter logge ind med nem-id.

Håber det fungerer.

Med venlig hilsen

Magnus

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv evt en anden browser. virk.dk er noget af det mest elendigt fungerende i lange perioder.

Jeg lavede en omregistrering af hjemstavn i Februar, og siden har jeg ikke kunnet lave ændringer, da den skriver der er en ÆNDRING under behandling¨

Da det var noget der skulle noteres senest 3 uger efter generalforsamling, sendt jeg brev + email til dem med formular udfyldt og øvrige dokumenter og bad dem notere ændringen. Det var 16/3.

Autogenereret mail kom med svar, at der var lange svartider - 5 uger - men jeg har her 2,5 måned ikke hørt en lyd 

Jeg ringede så her mandag og talte med flink kvinde - efter 30 min på ventelinje. Hun kunne se, at de havde modtaget både mail og brev og at det var under behandling/lå i kø, så det var rettidigt inde og hun kunne også se at alt så OK ud, men det var ikke behandlet. 

2,5 måned - og det kan blive 4 måneder tror jeg som - og jeg kan ikke lave yderligere ændringer hvis jeg har det behov. Det er helt utroligt at en offentlig myndighed kan ha de lange behandlingstider

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Nr. Broby
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også problemer med momsregistreringen der inde. Jeg får godt nok blanketten frem og kan udfylde det hele, men efter jeg har valgt at jeg vil indberette momsregistreringen digitalt ryger jeg til en side der siger at jeg skal udprinte blanketten og sende den med posten. Derefter sender den mig videre til en side hvor jeg skal logge ind med nem-id. Når jeg så har gjort det skriver den igen at jeg skal huske at underskrive blanketten inden jeg poster den, og neden under skriver den at jeg med fordel kan indberette digitalt - Så lige nu aner jeg ikke om den er gået igennem eller hvad... ??? Kan ikke finde hoved og hale i det Tongue Tied

Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Pind:

Lige præcis samme problem har jeg nu. Er ved at blive tosset over, at en dansk myndighed kan have et så ELENDIGT system. Det burde bare virke - og virk.dk, er da netop et smadder vigtigt site for os erhvervsdrivende, og de vil jo gerne have at ALT skal køre digitalt og at ændringer skal ske rettidigt. Måske de snart burde oppe sig og finde en bedre og fremtidssikret løsning, som ALTID virker!?

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvis du skriver en mail til dem så svare de måske indenfor 3 - 4 uger Skype-Angry sender du noget med almendelig post får de det enten smidt væk eller bare får det gemt/glemt

Fra Nr. Broby
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe... Fik prøvet et par gange i går da jeg som sagt ikke var sikker på at den var gået igennem. Her til morgen har jeg så modtaget ikke mindre end to journal-bekræftelser på mail, så håber de kan hitte ud af at de nu har to bestillinger på momsregistrering liggende på samme firma.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)