Jeg sad og tænkte på noget, som jeg tror kan give stor (eller bare større) aktivitet på min hjemmeside. Der er tale om et forum, som er fuldt ud dedikeret til politik. Svært at finde andre steder. Så min idé går på, at tilbyde noget helt unikt til medlemmerne, nemlig konkurrencer. Ingen fjollede affiliated konkurrencer, men hvor jeg sætter ting på højkant for en tilmelding/svar på spørgeskema etc. Meningen (eller det jeg håber på), er at folk sender det videre til deres venner, så flere får mulighed for at deltage og få chancen for at vinde. På den måde kan jeg høste flere medlemmer (hvor af nogen forhåbentlig bliver og deltager i debatterne). Hvis planen går efter mit hoved (hvilket ting sjældent gør Men en ting er jo drømme og ønsketanker, noget andet er virkelighed. Så tror I at den finte vil kunne virke, og hvis, hvor meget værdi i praksis tror I det vil kunne give? Jeg har selvfølgelig tænkt mig at prikke til ilden selv ved hver konkurrence, ved at købe budskabet ud via diverse nyhedsbreve. Gæster på forummet kan se kategorien på forummet, men heller ikke mere. Google indeksere indholdet, men alle gæster vil stadig mødes med, at de ikke har adgang, så det kun er tilmeldte der får adgang. Alt input er værdsat. Vh Jonas. |
vis du har masser af energi og viden om dette her emme ved det hårdt arbejde at opstarte et velfungerende forum , så er det bare at gå i gang og tro på ideen , men det er ikke noget der bliver let tror jeg