Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker forslag til forbedringer!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa allesammen her på Amino :-)

Jeg har netop startet en hjemmeside om Jores Okore og kunne i denne sammenhæng godt tænke mig noget feedback på den omtalte hjemmeside.

Okore.dk har endnu ikke så mange besøgende og jeg har derfor ikke tilføjet AdSense endnu, men det har jeg planer om at gøre inden alt for længe. Ellers vil jeg naturligvis gerne have hjemmesiden bedre indekseret, men det kræver naturligvis noget tid/arbejde, så det skal forhåbentlig nok komme på et tidspunkt.

Jeg håber at få nogle flere besøgende her henover EM slutrunden, men det kræver naturligvis formentlig noget spilletid til Okore.

Indlægget her er mest skrevet med hensyn til affiliate, har I nogle gode råd som jeg kan bruge i denne her sammenhæng? Jeg har tænkt på at få Unisport som affiliate, tror I så at man kan linke direkte til et køb af Jores Okores spillertrøje?

Ellers har jeg også tænkt på at få lavet en infografik, men nu må vi se - det egner sig måske ikke så godt til netop denne side.

Så mit spørgsmål er kort og godt hvad I mener om hjemmesiden - ris/ros ønskes. Og dernæst hvad I kan anbefale af affiliate/andre indtjeningsmuligheder end AdSense?

/Håber på noget konstruktiv kritik - På forhånd vil jeg gerne sige tusinde tak for svaret (:

E-opgaver.dk – En samling af opgaver fra universitetet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

rigtigt flot hjemmesiden Big Smile

Det kunne være super vis du havde lidt video klip og flere billeder kunne være super

billeder jeg hurtigt fandt du kan linke til du kan desuden skrive til dem om du må bruge det på siden mod du linker til dem det gør man normalt spørger om lov at bruge billedene .

videoer fandt jeg dem her det kunne være en god ide sætte orden i dem og skrive en lille note om mange af dem , derved kommer der rigtigt meget liv på siden.

Desuden god ide få google plus på siden oveni ,  dette nye medie det er en god ide få et forspring også med det medie , da det allererede er rigtigt stort i blandt andet USA

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)