Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Booking hjemmeside??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 02:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er ny herinde og vil gerne starte med eget firma.. Problemet er bare at jeg ingen anelse har om hjemmeside designing/lavning eller hvad det nu hedder. Jeg har en som jeg arbejder med fortiden men kunne godt tænke mig en anden brugervenlig (transport) booking hjemmeside som både mig og kunden kan bruge (med bruger navn + kode). Jeg kunne godt tænke mig at der var mulighed for sms service (som så bruges af mig), googlemap (hvis man få brug for det) og felter til tlf. Nr., adr, navn, tidspunkter etc pr dag.. Hvis der nogen af af jer der kan finde ud at lave sådan noget eller som har gode tilbud liggende må i mere end gerne skrive..

Mvh Munsj

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 02:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg smidt dig en besked :)

Tilmeldt 3. Jun 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 02:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups.. Jeg er på mobil, så i må undskyld min stavefejl, og kan se jeg har lagt tråden i det forkert sted..

Tilmeldt 3. Jun 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 02:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da hurtigt..
Tak skal du have, venter svar:)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 02:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt :)

Swifthosting arbejder altid i døgn drift :)

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Munsj

Velkommen til Amino.

Hvis du ikke har kendskab til at lave en hjemmeside, så vil det nok være en rigtig god ide, at du bruger en af de mange dygtige Aminoer, der er herinde. Kig evt under fanebladet "Freelancer".

Som nystartet firma, og naturligvis også senere, skal man normalt vis finde den bedste og billigeste løsning, da der ikke hænger penge på træerne. En billig og god løsning til din booking hjemmeside, kunne være SuperSaaS.dk

Google map er ikke integreret, men alt det andet du nævner, er inklusiv i SuperSaaS. Og som du selv siger, det er ikke sikkert, at der er brug for Google map, så det kan du formentlig roligt vente med.

God fornøjelse med dit projekt.

Mvh

Holger

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)