Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår har man varmefri eller kuldefri mv

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

 

Håber i kan hjælpe en studerende som mig, der har haft et ubesvaret spørgsmål i flere år. Spørgsmålet er, hvornår har man varmefri, kuldefri , i henholdsvis i skole og i virksomheder. Og nu lige et spørgsmål mere. Er der nogen der ved, om reglen i skoler, der går ud på, hvis læren kommer mere end 20 min. forsent om man så må holde fri uden fravær?

Fortsat god dag til alle:)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har godt nok aldrig hørt om hverken varm-, kuldefri i hverken skole eller virksomheder.

Den med skoler, og lære der kommer forsent - Hvad med at spørger den skole du går på? Jeg tror det er meget individuelt, men jeg har igen ikke hørt om det.

Fra Odense
Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

jeg ved der er regler om varme og kuldefri i skoler, men i virksomheder, kunne det godt tænkes det er afhængig af overenskomsten eller lokalaftaler. Angående hvis læren kommer forsent, kan jeg ej heller på skolen finde en der kender reglen, og de afviser heller ikke den ikke findes.

Fra Odense
Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Kulde mener jeg hvis det er for koldt i lokalet

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

På min kærestes skole, fik hele skolen fri, fordi at der var gået noget i stykker, så varmen ikke virkede på skolen. :-) Så det må da findes. Hun går på ZBC. :-)

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Odense5210:

Hej,

 

Kulde mener jeg hvis det er for koldt i lokalet

Ok det tror jeg der findes regler for, jeg tænkte at du mente i forhold til vejret udendørs. 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fundet det her:

http://slyngebarn.amandur.dk/forum/showpost.php?p=1567587&postcount=16

Arbejdstilsynet siger at der skal være mellem 20-23 gr. for at læren må arbejde der (der er ingen præcise regler for børnene). Dog siger de at minimumstemp. skal være 18 og maks 25 gr. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)