Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt webprojekt (udbud/efterspørgsel)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 80
Fra  SponsorDB.dk Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

På trods af at jeg igennem en længere årrække, har læst tusindvis af indlæg her på forummet, er dette mit første indlæg.

Jeg er grafisk designer, og går med planer om at udvikle et website, som skal fungere som matching mellem udbydere og efterspørgere af en bestemt service - ikke indenfor den grafiske branche. Der findes efterhånden flere og flere at disse sites (til dels også inklusiv Amino Freelancer), men jeg har fundet en niche, hvor jeg forventer at kunne gøre det bedre end de allerede eksisterende.

Jeg står selv for den grafiske udvikling af sitet, men har ikke den store viden om programmering m.m., hvorfor jeg søger hjælp til netop dén del. Umiddelbart bør det dog ikke være den store udfordring for den rette person, da de grundlæggende funktioner er set mange gange tidligere.
Jeg er meget perfektionistisk og ambitiøs omkring dette projekt, og har derfor også store forventninger til, at programmeringsdelen udføres til perfektion og efter mine ønsker (naturligvis med sparring fra vedkommende). Der er som udgangspunkt ikke planer om et partnerskab/medejerskab af virksomheden, men "blot" betalt projektarbejde.

Kort fortalt, skal sitet bl.a. indeholde:

Profil (info, galleri, video m.m.)
Beskedcenter (ind-/udbakke)
Kontaktpersoner (venneliste)
Søgemaskine (udbydere kan søge efter efterspørgere - IKKE omvendt, da udbyderne er skjult)
Nyheder
Blog

Derudover skal der være mulighed for betalingsmodul (betaling med de mest gængse danske betalingskort), hvorved brugerne kan opnå en række fordele, såsom større synlighed, højere rating, synlighed af specielle nyheder, info m.m. 

Jeg søger nu folk, der mener at kunne løfte opgaven (ikke som et forsøg, men med erfaring fra lignende opgaver). Derudover vil det også være dejligt, hvis nogen kunne melde ind på, hvilket system sites burde bygges op omkring, hvad en sådan løsning vil koste (jeg ved at det er svært at sætte pris på, da ovenstående kravspecifikation ikke er fyldestgørende) osv.

I må alle ha' en rigtig god dag!

Med venlig hilsen

Jesper

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:42

KrogDK:
Der er som udgangspunkt ikke planer om et partnerskab/medejerskab af virksomheden, men "blot" betalt projektarbejde.

Hvorfor har du ikke lagt den på freelancer?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 09:46

Hej Krog,

Det lyder som et spændende projekt! Jeg kan godt være dig behjælpelig med opgaven, så send mig en PM med lidt mere info og så tager vi en snak :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 80
Fra  SponsorDB.dk Skrevet kl. 14:31

Hej Patrick,

Jeg har sendt dig en PM, og ser frem til at høre fra dig :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)