Hej med jer, Jeg ville hører om der er nogen af jer som har erfaring med "guide" hjemmesider, det jeg mener, er en hjemmeside hvor i laver guides til læserne omkring et eller andet, det kunne være f.eks. "hvordan man rooter sin Android", "Skift selv harddisk i din Mac" eller "Reparer selv din bil"? I så fald, hvilken løsning bruger i? Er det som WordPress indlæg eller er det mere avanceret med et opslagsværk? |
Daniel B. Nielsen:Hej med jer,
Jeg ville hører om der er nogen af jer som har erfaring med "guide" hjemmesider, det jeg mener, er en hjemmeside hvor i laver guides til læserne omkring et eller andet, det kunne være f.eks. "hvordan man rooter sin Android", "Skift selv harddisk i din Mac" eller "Reparer selv din bil"?
I så fald, hvilken løsning bruger i? Er det som WordPress indlæg eller er det mere avanceret med et opslagsværk?
Hej Daniel,
Jeg har ikke selv erfaringer med at lave hjemmesider til deciderede guides - men jeg vil da sige at det kommer an på nichen som guidesne skal omhandle. Du kan sagtens få det op i Wordpress, hvilket jeg ser som en god løsning for lige præcis dette tiltag :-)