Hej Alle Aminoer. Jeg er tømrer i mit eget firma, hvor jeg laver traditionel tømreropgaver. Alt fra kælder til kvist. I den anledning, er jeg blevet utrolig interessede i solenergi, og opsætning af disse anlæg. Jeg har nu arbejdet med dem i omkring 2 måneder, med mange opsætninger og samarbejde med aut. elinstallatør. For jeg selv skal sige det har jeg fået en skide god leverandør, som er troværdig og levere til konkurrencedygtige priser, hvilket gør jeg også kan levere anlægende til konkurrencedygtige priser til alle kunderne Her under er tilbud på 3 udvalgte anlæg. 2000 kWh Anlæg2000 kWh monokrystallinske solcelleranlæg. Vores 2000 kWh solcelle anlæg er ideel for dig med et mindre strømforbrug. Anlægget indeholder: 4000 kWh Anlæg4000 kWh monokrystallinske solcelleranlæg. Vores 4000 kWh solcelle anlæg er ideel for dig med et mellem stort strømforbrug. Anlægget indeholder: 6000 kWh Anlæg6000 kWh monokrystallinske solcelleranlæg. Vores 6000 kWh solcelle anlæg er ideel for dig med et stort strømforbrug. Anlægget indeholder: Er du interessede? Eller måske er der dukket nogen spørgsmål op? Køber du et solcelleanlæg, kan du allerede første år spare 11.000 kr. i strøm. Du kan også trække din investering fra i skat, og alt det, du sparer, kan du putte i lommen samt afdrage på lånet til anlægget - som dermed ikke koster dig noget
|
Forkæl privaten og pungen!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)