Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forkæl privaten og pungen!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer.

Her kommer sku lige et godt tilbud til privat hjemmet og privat pungen.
Jeg er netop blevet officiel sælger af et monokrystallinske solcelleanlæg, og derfor vil jeg giver JER et skide godt tilbud.
Men for lige at præsentere mig selv lidt bedre.

Jeg er tømrer i mit eget firma, hvor jeg laver traditionel tømreropgaver. Alt fra kælder til kvist. I den anledning, er jeg blevet utrolig interessede i solenergi, og opsætning af disse anlæg. Jeg har nu arbejdet med dem i omkring 2 måneder, med mange opsætninger og samarbejde med aut. elinstallatør. For jeg selv skal sige det har jeg fået en skide god leverandør, som er troværdig og levere til konkurrencedygtige priser, hvilket gør jeg også kan levere anlægende til konkurrencedygtige priser til alle kunderne

Men her kommer mit tilbud.
For at fejre at jeg er officiel forhandler og montør af solcelle anlæg, kan jeg tilbyde 3 forskellige anlæg til 3 forskellige priser. Hvis det ønskes, kommer jeg gerne ud og giver et uforpligtende tilbud som er skræddersyet efter netop dit behov. Jeg dækker pt kun sjælland, men for en mer pris kommer jeg gerne til Jylland, Fyn eller måske bornholm. 
Jeg klare alt papir arbejde til el selvskabet, så det eneste du skal bekymre dig om er ikke at slappe for meget af (: 

Her under er tilbud på 3 udvalgte anlæg.

2000 kWh Anlæg

2000 kWh monokrystallinske solcelleranlæg. Vores 2000 kWh solcelle anlæg er ideel for dig med et mindre strømforbrug. Anlægget indeholder:

- 8 Solceller (Dimension 1580×1075×40mm)
- 1 Inverter
- 1 Monteringssæt
- 10 meter ledning- Standart Montering 

Officiel Pris: 48.995 kr. AMINO-PRIS: 43.995 kr

4000 kWh Anlæg

4000 kWh monokrystallinske solcelleranlæg. Vores 4000 kWh solcelle anlæg er ideel for dig med et mellem stort strømforbrug. Anlægget indeholder:

- 16 Solceller (Dimension 1580×1075×40mm)
- 2 Inverter
- 1 Monteringssæt
- 10 meter ledning
- Standart Montering 

Officiel-Pris: 80.595 kr. AMINO-PRIS: 75.995

6000 kWh Anlæg

6000 kWh monokrystallinske solcelleranlæg. Vores 6000 kWh solcelle anlæg er ideel for dig med et stort strømforbrug. Anlægget indeholder:

- 24 Solceller (Dimension 1580×1075×40mm)
- 2 Inverter
- 1 Monteringssæt
- 10 meter ledning
- Standart Montering 

Officiel-Pris: 99.995 kr. AMINO-PRIS 92.995

Er du interessede? Eller måske er der dukket nogen spørgsmål op?
Så er du meget velkommen til at give et ring på 50 48 09 28, eller skriv en mail til kontakt(a)det mads . dk
(Da der arbejdes på hjemmesiden, vil der ikke være det største nyttige oplysninger på denne) 

Køber du et solcelleanlæg, kan du allerede første år spare 11.000 kr. i strøm. Du kan også trække din investering fra i skat, og alt det, du sparer, kan du putte i lommen samt afdragelånet til anlægget - som dermed ikke koster dig noget

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)