Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transportør - hvem??

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt hvad jeg vil betale... Smiler... Spørgsmålet er på hvad du kan tilbyde????

Fra Stuttgart, Tyskland
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:34
Ville det gøre dig noget at pakkerne blev sendt med eksempelvis GLS service, men du "booker" gennem et andet selvskab, evt. Nogle der har bedre priser end du kan få?
Tilmeldt 1. Jun 12
Skrevet kl. 20:58

Hmm tror ikke jeg forstår din mening. Jeg skal booke gennem dig og så kommer gls??? Så er det jo til pakke shops for kunderne??? Men får jeg så afhentet??? Prisen er vigtig... Ved hvad jeg bør give ...

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:33

imfashion:

Hmm tror ikke jeg forstår din mening. Jeg skal booke gennem dig og så kommer gls??? Så er det jo til pakke shops for kunderne??? Men får jeg så afhentet??? Prisen er vigtig... Ved hvad jeg bør give ...

Hvis nu du gav en ca pris, kunne det jo være en eller andet kender et firma....

Tilmeldt 1. Jun 12
Skrevet kl. 21:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kommer til at ligge mellem 0-2 kg. Tror det kan sendes i ehandel poser eller max en lille kasse. Jeg vil gerne have bud på pris . Elleers må der skrives private beskeder ;)

Fra Stuttgart, Tyskland
Tilmeldt 1. Jun 12
Skrevet kl. 09:34
Der er speditører som har rigtig fine aftaler med eksempelvis Gls, Dpd og hvad de ellers hedder, de kan hente ved din dør, printe labels og videregive dem til Gls der leverer dem ud... Ja, hvis din kunde ikke er hjemme skal de hente hos en pakkeshop, de kører ikke ud og hjem med pakkerne flere gange..
Har du en ide og ugentligt/dagligt antal pakker?
Tilmeldt 1. Jun 12
Skrevet kl. 11:31

Nej har ikke en ide endnu. Har ikke startet webshoppen endnu. Er igang med at undersøge leverandører ... Varer ... Betalings måder ... Webshop udbydere m m . Men for min skyld kan transportøren hedde alt muligt... Vil bare gerne have en fornuftig pris.

Fra Stuttgart, Tyskland
Tilmeldt 1. Jun 12
Skrevet kl. 11:36
Ok, fair nok.
Men ihvertfald, jeg ville kontakte en speditør som har en kurer/xp afdeling og få et bud.
Men vent til du ved lidt mere.
Du burde kunne sende dine pakker for 35-45,- per pakke.
Tilmeldt 1. Jun 12
Skrevet kl. 12:33

Ja ville mene 34 var den rette pris i og med forsendelsen ikke kommer til at veje meget

Fra Stuttgart, Tyskland
Tilmeldt 1. Jun 12
Skrevet kl. 14:35
Det er også muligt du kan få det til den pris, men det afhænger som sagt af dine mængder og "evner" til at få prisen ned.
Gls har f.eks ingen forskel i pris om pakken vejer 1 eller 29 kg.
Side 2 ud af 3 (27 indlæg)