Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website i Wordpress for kun 799,- inkl. moms! Inkl. Premium design!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

David Bograd:

Hej Lasse

Super tilbud.

Jeg har cirka 1.000 plugins som jeg gerne vil have installeret på mit one-webhotel.

Jeg har længe ledt efter sådan et godt tilbud med ubegrænset antal plugins. 

Her er de plugins jeg gerne vil have installeret: http://w-shadow.com/files/top-1000-plugin-authors.html

 Jeg skal ikke have nummer 103, 237, 890 eller 947. Husk især ikke 947, fordi det får siden til at blive langsom.

Håber på at høre fra dig.

Med venlig hilsen

David 

Jeg tror ikke det er et problem for trådstarter. Du downloader bare de plugins du ønsker og sender til trådstarter, så kan han hurtigt uploade dem via FTP og aktivere dem. Der står jo ikke noget om at han downloader dem alle for dig, blot at han vil installere dem, hvilket jo ikke betyder du intet skal gøre selv.

Så jeg håber da han skriver til dig så I kan blive enige om noget.

Er formålet egentligt at købe en side af trådstarter, eller vil du bare kritisere hans tilbud?

P.S. Jeg troede egentlig godt du kunne finde ud af at downloade og installere et plugin. Det undrer mig faktisk du længe har ledt efter en der kan gøre det for dig.

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:

David Bograd:

Hej Lasse

Super tilbud.

Jeg har cirka 1.000 plugins som jeg gerne vil have installeret på mit one-webhotel.

Jeg har længe ledt efter sådan et godt tilbud med ubegrænset antal plugins. 

Her er de plugins jeg gerne vil have installeret: http://w-shadow.com/files/top-1000-plugin-authors.html

 Jeg skal ikke have nummer 103, 237, 890 eller 947. Husk især ikke 947, fordi det får siden til at blive langsom.

Håber på at høre fra dig.

Med venlig hilsen

David 

Jeg tror ikke det er et problem for trådstarter. Du downloader bare de plugins du ønsker og sender til trådstarter, så kan han hurtigt uploade dem via FTP og aktivere dem. Der står jo ikke noget om at han downloader dem alle for dig, blot at han vil installere dem, hvilket jo ikke betyder du intet skal gøre selv.

Så jeg håber da han skriver til dig så I kan blive enige om noget.

Er formålet egentligt at købe en side af trådstarter, eller vil du bare kritisere hans tilbud?

P.S. Jeg troede egentlig godt du kunne finde ud af at downloade og installere et plugin. Det undrer mig faktisk du længe har ledt efter en der kan gøre det for dig.

Det var ment som en joke.. Håber ikke alle er sure på mig nu Embarrassed

Jeg mente forresten det med det var et godt tilbud.

Mvh

David 

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

David Bograd:
Det var ment som en joke.. Håber ikke alle er sure på mig nu Embarrassed

Helt i orden Smile Der har bare været en tendens til at kritisere salgstråde på det seneste, så var måske også lidt hurtig på aftrækkeren.

God søndag Yes

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)