www.stressterapi.dk har eksisteret i lidt over 7 mdr. Vi har nu fået tilknyttet en person, der dagligt vil opdatere siden, hvor det hidtil har været på fritidsbasis, der blot har været nok til at vedligeholde det eksisterende indhold og besvare kundehenvendelser. Vi vil nu gerne udvide indholdet og jeg vil gerne bede om input fra jer... Vi har tænkt over følgende: - Hvilke emner mangler vi at berøre? - Hvilke emner skal uddybes yderligere? - Hvordan får vi de besøgende til at være mere aktive på siden? - Hvordan får vi alle behandlere til at være mere aktive på siden? Jeg ser frem til at høre fra jer |
Nu skal der ske noget... Brainstorm søges
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Fin side med god information. Til de to sidste spørgsmål om hvordan du kan få brugere og behandlere til at være mere aktive, synes jeg det ville være oplagt at lave et forum hvor de kan kommunikere med hinanden, stille spørgsmål og få svar omkring stress. Derudover synes jeg det er rigtig ærgeligt med alle de reklamer der er.... men måske det er det som er meningen med siden for at tjene noget på den. Her ville jeg dog forsøge at fjerne halvdelen – og evt. kun have google reklamerne i højre side - og kun tillade bannere uden animation. Er man ikke stresset når man klikker sig ind på siden så skal man nok blive det :·))) Mange hilsener Helle |
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)