Artikler det mindste problem. Vi har desuden flere og længere artikler om det pågældende emne end dem som ligger #2. Problemet er, at de har hundretusinde artikler indenfor andre områder, som er med til at hæve deres trust.
Men jeg tror, jeg er kommet frem til, at det er for tidligt. Vi er ikke stærke nok endnu. Om et år måske :)
Mikael læs lige hvad tråd starter selv siger han har ->
( Thomas Sørensen siger Vi har et engelsk site, hvor vi har over 400 artikler om et pågældende område og har flere artikler end vores konkurrenter )
mange besøg kræver reklame - seriøs markedsføring, med nogle ordentlige bugtter
Mikael christiansen:
www.seo-danmark.dk:
På sådanne keywords køre man ikke på indhold, men på antal besøg og Domain alder eks fra 2001
så man kan ikke bare lave 400 artikler og så er man på side 1 eller lidt h1 - h6 tags , det er slet ikke nok
/Nikolas D
hvad jeg troet kun vi snakket 600 milliard dollars og ikke kun 400 artikler , men jeg tvivler på du kan med småbeløb komme op på ekstrem hårde konkurrence ord, sølle 400 artikler er det jo nærmeste en amatør man kæmper imod der skal massevis kvalitet og atter kvalitet , så kan man komme op ad
Mikael læs lige hvad tråd starter selv siger han har ->
( Thomas Sørensen siger Vi har et engelsk site, hvor vi har over 400 artikler om et pågældende område og har flere artikler end vores konkurrenter )
mange besøg kræver reklame - seriøs markedsføring, med nogle ordentlige bugtter
Mikael christiansen:
www.seo-danmark.dk:
På sådanne keywords køre man ikke på indhold, men på antal besøg og Domain alder eks fra 2001
så man kan ikke bare lave 400 artikler og så er man på side 1 eller lidt h1 - h6 tags , det er slet ikke nok
/Nikolas D
hvad jeg troet kun vi snakket 600 milliard dollars og ikke kun 400 artikler , men jeg tvivler på du kan med småbeløb komme op på ekstrem hårde konkurrence ord, sølle 400 artikler er det jo nærmeste en amatør man kæmper imod der skal massevis kvalitet og atter kvalitet , så kan man komme op ad
så skal man give den ekstra iværksættere energi , jeg tror sagtens han kan slå dem , med den rette iværksættere passion
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Sad lige og kiggede på denne her tråd, og der er ingen tvivl om SEO-Danmark har helt ret i en onpage optimering er langt fra tilstrækkeligt.
Hvorvidt det er muligt at komme i top 10 på sådan et konkurrencepræget område er dog enormt spændende. Personligt anerkender jeg co.uk som et af de hårdeste markeder i verden efter .com og hvis du har et gambling relateret emne, så kan du godt doble konkurrencen op.
Personligt arbejder jeg pt på et par sider i .co.uk , hvor det hårdeste søgeord har 50k + eksakte søgninger, og det har overrasket mig hvor lav konkurrencen er der på et højkonverteringsnøgleord. Det er naturligvis ikke en million+ eksakte søgninger, men jeg er da spændt på at høre hvordan det går med jeres projekt, og det vil være fedt hvis du kunne opdatere udviklingen her.