Kommende markedsføringsøkonom til jeres tjeneste Jeg skriver til jer, fordi jeg har et godt tilbud til jer, jeg tilbyder jer minimum tre måneders gratis arbejdskraft med 37 timer ugentligt, helt uden forpligtelser, efter tre måneder. Dog er jeg villige til at arbejde hos jer, ca. 4-6 mdr. alt efter jeres behov.
Hvad forventes der af jer? Ingenting udover sparing i jeres branche og evt. en god anbefaling. I skal forvente at jeg vil tage jer med storm, fordi jeg ønsker at få erhvervserfaring, anvende teorier i praksis, få indsigt i at kunne skrive mit hoved projekt om jeres virksomhed. Derfor er jeg en, der både tager imod at blive sat i gang med opgaver og i skal forvente at jeg banker på jeres kontor, for at spørge om lov til at tage imod en ny opgave.
En win win situation, I får en determineret arbejdskraft og jeg får mulighed for at få praktisk erfaring inden for mit fag. Jeg forventer at skrive mit hovedopgave om jeres virksomhed, dette er brugbart for jeres virksomhed for at evt. tage stilling til en evt. problemstilling. I skal forvente at jeg ville blive en fast del af jeres arbejdskraft, i kan sætte mig til opgaver på lige fod som alle andre i virksomheden. I skal forvente at jeg er loyal og at jeres oplysninger er for mig fortrolige. Med andre ord, er det jer der skal udforme arbejdet efter jeres ønske, da der ikke er faste arbejdsopgaver for at opfylde kravene til mit praktikforløb.
Hvad kan jeg tilbyde? Opgaver som jeg har særlig interesse for, er at gennemføre eller assistere med analyser af nye markedsmuligheder, eksportmuligheder, distributioner, skabe hjælpe relationer til mellemhandlere og leverandører, optimering af værdikæde og komme med forslag om evt. nye lanceringer af produkter. Vi bliver klædt på bredt, derfor glæder jeg mig til, at høre fra jer, så jeg kan afsende mit CV.
Lidt om mig selv Jeg er som person målrettet, passioneret, engageret og ønsker at udføre mit arbejde på en fair og retfærdig måde. Jeg har gennem mit liv boet i fire forskellige lande, deriblandt Rusland i 7 år, hvilket har trænet mig i at skabe nye relationer og integrere mig i grupper. Jeg tager derfor udfordringer som en naturlig del af livet, hvilket gør at jeg anser forandringer og forhindringer som en nødvendighed og jeg træder derfor i karakter.
Jeg kan kontaktes via mail: spetslai@hotmail.com, tlf. 51513669, eller jeg kan kontakter jer, hvis i blogger herinde. Dermed vil jeg kunne jer et CV og mere information om praktikforløbet. Jeg glæder mig til at høre fra jer og takker på forhånd jeres lyst til, at læse min blog.
Spetslai Nang
|
Jeg kan godt se ideen i at få en kommende markedsføringsøkonom i praktik, men de projekter/firmaer jeg er involveret i er på fritidsbasis, og giver derfor ikke mulighed for at tilbyde praktik 37 timer om ugen.
Kunne man slå sig sammen med nogle andre mindre firmaer som kan danne grundlag for en praktikordning hvis de pågældende firmaer har en fælles rød tråd i den problematik/projektrapport du skal skrive.
Venlig hilsen
David