Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App til iPad hvordan?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil gerne have lavet en app, men hvordan gør man det, og kan man selv lave det, eller skal man have andre til det, og i så fald hvad koster det.
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du ikke har erfaring med systemudvikling er det nok en lidt uoverkommelig opgave selv at udvikle en app. Ellers er der diverse kurser du kan finde på Intetnettet.


Du kan få en app udviklet af et fima eksempelvis:
http://www.reinholdtmoller.com/iphonedk.html
Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en herinde fra Amino der har lavet en e-bog (mener jeg). Hvor der er en masse vigtig viden omkring dette.

Han siger blandt andet, at det vidst er billigst at sende opgaven til nogle nede i Kina, som er dygtige og så er de ikke så dyre.

:-)


Jeg har selv leget med tanken og har prøvet diverse "gratis" programmer. Dog synes jeg ikke at jeg har kunne lave noget professionelt. Så jeg ville nok sende opgaven videre.

Hav' en god dag.

Med venlig hilsen

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom det er blevet nemmere at lave apps til både iphone, ipad osv., er det stadig meget meget svært, hvis ikke man har erfaring med programmering..

UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)