Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Moodle (LMS system)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Greenberg & Son Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg arbejder på et e-learnings koncept og søger derfor nogen der kan hjælpe mig med produktion af sitet.

Det skal være en hjemmeside hvor man kan købe online kurser, så det er noget med en kombination af CMS og LMS (Moodle)

Kan du hjælpe eller kender du en der kan? Hvem er Moodle eksperter i Danmark?

//henrik

Greenberg & Son udfører kundeundersøgelser på små håndholdte terminaler.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Jeg har arbejdet med Moodle implementering siden 2003. Kunne du uddybe dine ønsker og forudsætninger yderligere?

Med ønsker tænker jeg i forhold til hvordan du nærmere kunnne tænke dig, at LMS og CMSset skal spille sammen og for CMSdelen,- skal den på sigt rumme jeres nuværende hovedhjemmeside?

Og med forudsætninger tænker jeg på, om det er planen, at du vil oprette 'pensum' med Moodles indbyggede værktøjer eller bruge eksterne værktøjer (der typisk publicere i SCORM-formatet)...

Skriv gerne tilbage i en direkte besked,- så kan vi drøfte muligheder og eventuel beramme en aftale.

Venlige hilsener

Jens Gammelgaard 

Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 11
Fra  ElearningKonsulent.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Jeg er E-learning konsulent, med stor erfaring indenfor e-learning branchen og implementering af e-learning i organisationer, så jeg tror godt jeg kan hjælpe dig.

Se evt. min hjemmeside på http://www.ElearningKonsulent.dk. Send mig en mail eller en direkt besked, eller bare ring. Så kan vi se om vi kan hjælpe hinanden ;-)

Mvh,

Erik Vinke

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)