Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af hjemmeside IKKE Webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

jeg vil starte en hjemmeside med nyheder indenfor en niche. Jeg tænker at hjemmesiden skal være bygget lidt op som bold.dk, hvor man kan se mange nyheder, og så krydse dem af man genre vil læse. Det skal også være let at skrive og ligge nye artikler på siden uden at man skal kunne skrive i htlm.

Jeg ved ingenting om at lave en hjemmeside og søger derfor billige designere og udviklere, der kan lave og rådgive i hvilke program det skal laves i. Jeg har tidligere arbejdet i en Magento webshop og en Joomla webshop, men mener ikke disse to er de bedste til mit formål.

Nogen der ved noget om hvilke system jeg skal vælge?

På forhånd tak

Henrik

Fra strandby
Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:33
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:33

Wordpress er nemmest og nok også det bedste valg..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:17

Jeg har tænkt på wordpress men er det ikke mere til blog og lign. Min side skal indeholde artikler hvor man kan krydse af hvilke nyheder man ønsker at læse. Derudover skal den selvfølgelig kunne sættes op til Adsense og forskellige affiliate programmer så jeg på sigt kan komme til at tjene lidt penge på den... Men det kan wordpress vidst også???

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 11:20

WordPress kan bruges til alt. Det er en efterhånden en skrøne det kun er til blog. WordPress er mester i blogs, men virker lige så godt som fuld funktionsdygtigt CMS system.

Til dit ønske skal du dog nok have lavet et specielt plugin for at styre præcis den funktion du ønsker.

Der findes jo et hav af plugins til WordPress bla til automatisk at indsætte reklamer rundt omkring på siden. 

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 11:35

Kan anbefale Nhurb, de har også erfaring på dit område.

God dag.

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)