Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges - Indtægt haves

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en partner/investor til allerede etableret Internetside som tjener gode penge.

Jeg søger investor som kan hjælpe økonomisk i forbindelse med softwareudvikling til lette administrative byrder, og øge indtægten ved yderligere automatisering. Dette koster dog en del, og grunden til at der søges investor er at det nuværende setup skaber en del cash flow problemer. Vi er altså fanget lidt i en ond cirkel.

Siden tjener godt. Rigtig godt, og der vil kunne køres breakeven på en måned med en investering på under 100.000,-

Jeg kan stille sikkerhed til investor i form af kundekontrakter på en samlet værdi af 200.000,- fra kunder som ikke har betalt deres regning til os endnu. Kan evt opkræves via inkasso eller lign.

Da vi allerede er 2 i virksomheden der selv har brugt umådelig mange penge på at komme i gang, så kan der maksimalt tilbydes 33% ejerskab. Vi føler alle skal være lige.

Hvor meget der søges er ikke 100% fastsat, og der er derfor heller ingen krav som sådan. Vi ser dog helst en minimums investering på 50.000,- eller over.

Har du penge som du gerne vil smide i en passiv indtægt som allerede er oppe og køre. Så smid mig en mail.

Vil ikke svare på spørgmsål i denne tråd. Send mig en mail hvis du er seriøs. Så kan vi evt tage den på tlf derfra.

netinvestering (a) googlemail.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)