Jeg leder efter et sted, hvor vi billigt kan koordinere vores projekter.
Vi har tidligere brugt http://www.basecamphq.com hvilket fungerer relativt godt - men vi skal nu til at betale for det, da vi har brug for at kunne administrere flere projekter. Jeg vil inden da høre, om I har erfaringer med lignende tjenester?
Vores produkt er i udviklingsfasen lidt endnu, men bliver lige hvad du efterspørger når prikken over i''et monteres. Det vil selvfølgelig være gratis at anvende.
Du kan allerede beta-teste, hvis du vil se hvad det handler om. Klik på signaturen for at se nærmere.
Det glæder mig at du er lige så begejstret som os!
Klienten er i sidste test-fase og er snart klar til download fra sitet. Hvis du vil prøve en beta må du meget gerne sende mig en PM.
Exchange-integrationen bliver så snart vi har fundamentet på plads. Vi er pt. ved at konvertere til .NET 2, så vi også kan få en distribuerbar version til hosting på egen server.
Hvis du har gode ideer eller forbedringsforslag hører jeg selvfølgelig meget gerne fra dig!
Jeg forventer en stable DK/EN version i .NET indenfor 3½-4 måneder. Der arbejdes på højtryk, men det tager desværre tid. Det vil blive flyttet til hurtigere servere og skal vellykket igennem beta-fasen før der gives grønt lys.