Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

os commerce og afgiftsatser

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..
Jeg har siddet her og brugt hele min fridag på at prøve på at finde ud af hvordan afgiftsatser funger på osCommerce..
Lige for at banke det på plads... det er afgiftsatser man bruger for at definer hvor meget moms man skal betale ikke!?
Det gik jeg nemlig ud fra så det håber jeg meget på at det er..
anyway.. problemet opstår i at jeg har oprettet 3 zoner... ét for DK, ét for EU og ét for momsfrie lande..
Jeg har ikke helt udfyldt de her zoner.. men kun lige indsat de lande som er aktuelle.. altså.. for eksempel har jeg i den momsfrie zone, indtil videre sat USA, grønland og færørerne..
Så går jeg ind under afgiftsatser, og opretter satser for her zone.. altså.. 25% for DK og EU hvor den så er dat til 0% for de momsfrie..
det funger bare ikke.. eller.. det gør det.. men.. selv om shoppen er sat til at vise priserne inkl. moms, så gør den det kun når man er logget ind som dansker eller europær...
Har det noget med rækkefølgen af satserne at gøre!? og hvordan retter jeg dette til!?

på forhånd 1000 tak for at i gider hjælpe mig med at gøre min fortabte fridag til produktiv :-P :-D

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 22:35
I geo_zones.php styrer du moms det blander du ikke sammen med fragtangivelserne vel? Nu er jeg ikke den store osC haj, men en af grundene til at den viser priserne uden moms kan være fordi din browser står til us eller engelsk som default. Er det ikke det, så lyder det som en true false opsætning.

Husk Norge som momsfri

Jimmy

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Skrevet kl. 22:57
Er der ingen måde at håndter det over admin siden!?

norge er hermed husket ;-)

Hilsen Steph

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 07:40
Om du kan styre det over din admin side må være op til din udbyder. Hos bgsys kan du. Og det burde du også kunne os din.

Lokalisering --> Moms områder

Din admin side er bare en smutvej ind i dine filer. Så du ikke skal programmere sådanne småændringer (gudskelov)

Jimmy

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Skrevet kl. 10:37
Hej Jimmy,
i det første indlæg har jeg beskrevet hvad jeg har lavet i selve admin delen..
kan du se at jeg har lavet noget galt!?
Jeg har kigget på geo_zones.php filen.. men den er lidt sort snak for mig..
Har det nogen betdning på din side hvilken prioritet du har på dine moms satser?

Hilsen Steph

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)