Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Genial App ide søger investorer eller Sponsorer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Vi er 2 drenge som er kommet med en god ide, til en app på din iPhone.

Vi søger derfor, som overskriften beskriver: investorer eller sponsorere
Da vi meget gerne vil få ideen ud til Danmark, og måske til de andre lande.

Der er kapital nok til at betale personen som laver den app. brochure og klistermærker (reklame) er igang med at komme i produktion.
Vi har en forretningsplan som holder stik, hvis du har lyst eller synes at ideen er god kan du  hjælpe os efter du har læst om app'en, må du gerne kontakte os. MEGET GERNE
( Skriv gerne en privat besked (amino) ) eller ( FortunaApp@gmail.com )

Vi opfordre at du går ind på vores Facebook side, som viser billeder af hvordan ideen hænger sammen.

www.facebook.com/fortunaApp

"INFO. OM IDEEN"

"FIND"
Fortuna  tilbyder dig f.eks. en iPhone gratis efter du har købt denne app for KUN 6 KR. Det eneste du skal er, at vente på at Fortuna står et sted på Fyn, og trykker derefter START. Du vil modtage en PUSH-MESSAGE og derfra kan du se, hvor Fortuna befinder sig på Fyn. Det du skal gøre er at skynde dig til stedet som den første, og så vil du få udleveret den /iPhone/Bang & Olufsen/ekslusive ure/ dyre solbriller eller hvad der nu er på spil. Det en nem måde at få en gratis ting, men ikke bare det, en meget dyr ting, og det HELT GRATIS!Kan du ikke vente til Fortuna trykker START - så har vi en løsning indeni i “tyvstart” Vi opfordrer dig til at læse lidt om “Tyvstart” i denne brochure.


"BONUS"
Bonus tilbyder dig f.eks.  GRATIS: koncert billetter/VIP entré til div. diskotekter i Danmark/ Rabatkoder på varer, helt op til 70%/ Gavekort til div. butikker i Danmark. Det eneste du skal er, at købe afgang til Bonus for KUN 6 KR. Derefter har du adgang til at se, hvor alle kurverterne er gemt på Fyn. (Bonus udvider sig også til Jylland og Sjælland efter noget tid. Det samme gælder “Find”). 

"ØNSK/STEM"

Vi tilbyder dig mulighed for at vælge, hvad Fortuna skal stå med som gave, når du kommer først over til os. Vi lægger 3 produkter op på skærmen, det eneste du skal er så at vælge det produkt, som du bedst kunne tænke dig! Det den største mulighed som du har, ved at bestemme hvilket produkt du ønsker.


 "TYVSTART"

3 muligheder:

“køb Placering”: Vi tilbyder dig, at du har en større chance for at vinde konkurrencen.“ køb placeringen” vil KUN koste 35 KRONER Den vil give dig et forspring på 15 min. du får afvide, hvilken by vi står og hvad tid det er, når vi trykker START, du vil modtage et PUSH-Message 15 min.
før alle andre, som ikke har købt “køb placeringen”

“køb Tidspunkt” Dette køb vil vise dig hvilket tidpunkt vi trykker “START” -
Ved kun køb af selve “Fortuna App” får man ikke at vide når vi trykker START, derfor vil det give dig et stort forspring for KUN 6 KR. 


“køb Bogstaver” for KUN 6 KR:
og få derefter at vide hvilken by vi står i, det vil sige at hvis vi f.eks. står i KØBENHAVN, vil det koste dig 54 KR.
at vide hvilken by vi står i da der er 9 bogstaver i “København” 9bogstaver*6kroner = 54 kroner
Det var ideen bag Fortuna, nu er teksten taget ud fra vores brochure..
Vi opfordre stadig du går inde på vores facebook side..
www.facebook.com/fortunaApp Da det er lettere, da der også er billeder.
Tak for din Tid, vi håber at hører fra dig.







Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke lige min kop te, men jeg er nok heller ikke målgruppen. Desuden er jeg ikke helt sikker på at den app ville blive godkend af Apple hvis de forstår grundlaget for den.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)