Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meninger/erfaringer om telesalg af website's?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Na Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino'er

Har et callcenter og vi søger nye udfordringer!

Har længe gået med ideen om at sælge nye hjemmesider, tilbyde redesign, optimeringer af eksisterende sites mm.

(Herunder også facebook/mobilsite's)

Jeg har p.t. "opstøvet" en rigtig fin potientel ny samarbejdspartner de har super skarpe og konkurrence dygtige priser, kompetente samt erfarende programmøre & designere.

Kort sagt har et godt produkt at forhandle.! (Så meget er der styr på Yes )

Min målgruppe er små- og mellemstore virksomheder.

Har stor erfaring som telesælger, sælger, selvstændig(ca. 10år) har dog aldrig solgt websites o.lign det en HELT ny "boldgade" for mig. 
Mit indlæg går derfor generelt på at høre jeres meninger/erfaringer om telesalg af website, facebook, mobilsite, & tilbehørpakker med bl.a. søgemaskine optimering mm.?

Mine spørgsmål lyder således:

• Hvor stor "hit rate" tror i der er, samt er der et reelt marked for det over en telefon? 
  • Findes der andre callcentre der sælger website's udelukkende som telesalg?
  • Hvad skal der til for det skulle blive en succes, nogen ideer?
  • Skulle man evt. kun booke møderne og herefter aflægge virksomheden besøg, kontra kun telesalg?
  • Hvem skulle man "jagte" som sine første kunder, dårligt konstruerede eksisterende hjemmesider, nye virksomheder i vækst, nye virksomheder?
  • Er dette marked mættet af konkurenter?

Har du andre interessante indvendinger eller ideer som du mener at jeg skal, fokusere på er du mere end velkommen til at poste en meddelelse. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)