Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Golden-Group søger investorer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle

Golden-Group søger investorer til nye projekt i Alanya Tyrkiet. Vi har mange års erfaring i Tyrkiet og er derfor altid på udkig efter nye projekter. De projekter vi har på tegnebordet giver alle store afkast.

Er de interesseret? kontakt os eller se mere på www.golden-group.info

Med venlig hilsen.

Mikkel Køhler

Projektleder

mk@golden-group.info


Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du laver et indlæg som dette, hvor I søger investorer, ville det nok være en fordel at skrive noget i din profil - jo flere oplysninger, jo mere seriøst virker det - det samme gælder på hjemmesiden. Jeg har familie, der har købt lejlighed i Alanya, så det er derfor, jeg blev nysgerrig, for det er jo et dejligt sted :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 28. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kitt

Tak for positivt respons.

Det er således at vi ikke kan afsløre alt for offentligheden før der er kommet styr på investorerne, men hvis de kontakter os inde på hjemmesiden vil vi meget gerne fortælle dem noget mere om projekterne.

Hvad angår hjemmesiden så kan vi som skrevet tidligere ikke afsløre alt for offentligheden, men under menu titlen ”projekter” har vi afsløret lidt om de projekter vi mangler investorer til.

Da vi oprettede emnet her på siden, besluttede vi at holde informationer så meget som muligt inden på hjemmesiden, da der vil det være det rette visuelle element at præsenter det i.

Under Menu titlen ”om os” kommer der kort beskrivelse af os bag Golden Group og vi vil gerne uddybe det mere for dig hvis du har interesse for vores projekter.

Alanya er en dejlig i by. Vi kan derfor se mange muligheder for gode projekter som vi mere ind gerne ville præsenterer for dig.

Medvenlighilsen

Mikkel Køhler

Projekt leder

mk@golden-group.info


Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Tillykke med jeres projekt. Hvis jeg må komme med et godt råd, så få nogen til at lave korrektur læsning på jeres hjemmeside. Det er ingen skam, ikke at at kunne stave og formulere sig korrekt skriftligt. Men det er dårlig stil ikke at få nogen til at læse korrektur og rette evt. stavefejl.

God vind med projektet....

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med IT-konsulenten - det var nemlig også noget, JEG tænkte på :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 28. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kitt og It-konsulenten

 

Tak for opfordring vi er nok blevet lidt sprog skadet med al den rejsen frem og tilbage Big Smile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel, det er investorer og ikke turister du skal sælge til! Drop derfor alt om en hjemmeside, der mest af alt minder om en kedelig og ligegyldig feriehjemmeside til hr. og fru Danmark eller en direkte usaglig salgstale her på amino, der kun giver tanker om en højtråbende tivolisælger. Sats hellere på et ordentlig og velstruktureret prospekt, der helt nøje beskriver det projekt, du ønsker at involvere en investor i. Det andet gør dig direkte useriøs, undskyld mig.

Det fremgår lidt via hjemmesiden, som om det er ejendomsinvestering? Det lyder ambitiøst - og så alligevel ikke! Formoder Marianne kender til ejendomsmarkedet dernede, som absolut ikke har været positivt at investere i de sidste pr. år, efter den globale krise har trukket alle tænder ud i ejendomsbranchen, selv i højvækstlande som Tyrkiet. Så undlad at kalde Tyrkiet for et sikkert afkast! Det er højrisiko, som bare pokker! Og det ved de mennesker også, som du gerne vil have fat i.

Et godt råd er derfor - såfremt du ikke har det endnu - så udvikle et klart, seriøst og beskrivende prospekt om det projekt du ønsker kapital til FØR du går ud og søger investorer. En investor bedømmer ud fra 2 ting. Om projektet kan give retmæssig afkast og om holdet bag kan give projektet dét afkast! Bevis derfor det gode arbejde til at starte med. Så har du taget første skridt! FLID! Du skal ligeledes ud at have samlet et kompetent hold - ikke nok med et familiemedlem, desværre!

Og hvorfor bruger jeg tid på at besvarer din tråd - fordi det lyder ganske enkelt super spændende!Big Smile

Meld gerne tilbage, hvis du skal bruge lidt sparing omkring investorsøgning. Men gør dig klart, at det er HÅRDT arbejde og at investorer ikke hænger på træerne lige pt.

Pøj, pøj med det!

Jesper Møller

Tilmeldt 28. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper Møller

Først og fremmes tak for din interesse. Vi har selvfølgelig samlet et team nede i Alanya, som vil varetage opgaverne. Disse personer har stor erfaring inden for hotel drift, såvel som event branchen. Jeg har valgt at tage min kære mor med (Marianne) da hun har brugt 10 år til at undersøge det Tyrkiske marked og har selv haft forretning dernede, så hun kender systemet som ligger meget langt fra Danske normer. Hvad angår den økonomiske situation i Tyrkiet har vi kun set en opadgående kurve hvad angår turister, i 2011 kom der 25.000.000. Derfor mener vi efter af have set på hvor stor mangel der er på hoteller, at der er grundlag for et meget stort og solidt afkast.

Prospekt ligger klar men vi har besluttet os for ikke at offentliggøre det, før vi har en seriøs investor, da der er meget stor interesse inden for den branche i Tyrkiet og vi har haft lidt for mange useriøse på banen.

De tal der bliver oplyst i prospektet er både regnet ud fra et godt år og et dårligt år. Ved et mindre dårligt år vil det stadig give et godt overskud, da drift omkostninger ligger meget lavt.

Jeg vil meget gerne tage imod dit tilbud og vil sende dig en besked til din private mail.    

Med venlig hilsen

Mikkel Køhler

Projekt leder

Mk@Golden-group.info

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel,

Forstå mig rigtigt, men dine useriøse investorhenvendelser skyldes nok den måde du præsentere projektet på.

Men kontakt mig gerne via privat mail: jm@jmoeller.com, så kan vi drøfte yderligere.

//Jesper
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)