Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT projektleder til Thailand søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

VSI Group Asia Co., Ltd. Søger 1-2 nye projektledere til ansættelse d. 15 august.

Periode: min. 12 mdr.

Lidt om VSI Group:

Vsi Group er en IT virksomhed, der lever af at levere webløsninger til vores samarbejdspartnere. Det er typisk hjemmesider og webshop løsninger, men der kan også forekomme andre opgaver som autoCAD, grafisk arbejde og meget mere.
Virksomheden er placeret i Chaing Mai, Nordthailand med sine ca. 20 ansatte, som består af et mix mellem Thaiere og Danskere. Kontoret ligger i hjertet af Chiang Mai, som er Thailands anden største by.
Teamet bag VSI Group er unge mennesker, og vi leder derfor naturligvis også efter nogen der vil passe godt ind til resten af teamet.

Dine arbejdsopgaver:

- Projektledelse samt leveringsansvarlig for webløsninger (WordPress og Prestashop)
- Uddeligering af opgaver til programmøre og designere
- Kundekontakt / Support
- Test samt udvikling af opgaver

Det forventer vi af dig:

Det er vigtigt for os at du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for dine opgaver. Erfaing med de systemer vi til dagligt arbejder i, WordPress og Prestashop er derfor et must eller ihvertfald blot et af dem. Der kan til tider vare meget pres på da vi samarbejder med IT virksomheder, webbureauer og reklamebureauer, som bærer et ansvar over for deres kunder. Effektivitet og kvalitet er derfor noget vi vægter meget højt, og vi er altid åbne for at lytte på forslag ideer m.m. som kan gøre vores virksomhed bedre og mere effektiv.

Dine kompetencer:

- Erfaring med projektledelse
- Kan arbejde under pres
- Kan arbejde selvstændigt
- Erfaring med WordPress
- Erfaring med Prestashop
- Erfaring med kundekontakt

En eller flere af nedenstående ville være perfekt:

- Uddannelsesmessig baggrund inden for PHP programmering
- Uddannelsesmessig baggrund inden for projektledese i IT branchen
- Erfaring med salg
- Erfaring med online marketing

Det får du:

- Løn efter kvalifikationer
- Arbejdstilladelse
- 1 flybillet til Danmark om året
- Thailanks social insurance
- Ansættelses kontrakt

Ved interesse:

Ret henvendelse til Mikkel Schmidt på projekt(@)vsi-group.dk med en email der indeholder emnet ”ansøgning”.
Skiv lidt om dig selv, tidligere jobs og erfaringer samt en lille beskrivelse af hvorfor vi skal vælge dig til jobbet. Vedhæft gerne et CV.

Hjemmeside til VSI Group

De bedste hilsner

Mikkel Schmidt & VSI Group

Fra København V
Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er klar over at dato for ansøgning er langt overskredet, men jeg har først set annoncen nu.

Jeg er Prince2  projektleder og Scrummaster. 51 år gammel, hvilket måske er for gammel for jer, ud fra jeres tekst, men jeg er interersseret
i at høre om I stadig er interesseret i ansøgninger?  - Jeg kender Chiang Mai ret godt, idet jeg har holdt ferie der mindst en gang om året de sidste 8 år, og nu
overvejer seriøst at flytte derud.

Jeg er har en fortid som IT afdelingschef i et større dansk rederi (hvor jeg var i 21 år) - og er i dag ansat som projektleder i en stor international finansiel virksomhed, hvor jeg også arbejder med IT relaterede opgaver. Jeg sender gerne mit CV, men vil godt lige vide om det har et formål :-) - og hvor ligger i henne lønmæssigt?  - Jeg er klar over at I betaler i forhold til at I er placeret i Thailand, men der er meget store forskelle på Thailønninger...

Med venlig hilsen

Henrik Nedergaard

hene@youmail.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)