Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link fra blog - værdi??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et spørgsmål til indgående links.

Jeg er blevet kontaktet af en som har en blog på IForm. Hun vil gerne teste et af mine produkter og derefter linke til min hjemmeside.
Jeg er selvfølgelig positiv men kom lidt i tvivl om værdien af et sådan link?
Det er en af disse herfra: http://iform.dk/blogs 

Er værdien af linket "lige så meget værd" når det er placeret på deres blog sektion som hvis det lå et andet sted på deres hoved side?? 

Hvordan kan jeg være sikker på at der ikke er opsat "do not follow" på deres sektion selvom de opretter et link til min hjemmeside således det ikke vil give værdi?? (om der er nogle forbehold jeg kan tage mig??

Hilsen Agent

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 11:43

Som regl er en undersides værdi ikke lige så stor, men aldrig sige aldrig. Du kan hoppe ind i kildekoden og se om dit link har et rel=nofollow.

Man plejer at sige at alle links har en værdi. Og nogle skader ligefrem.

Men hvis jeg var dig ville jeg ikke tøve med at tage imod tilbuddet i 1 sek :)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:54

Agent:

Lige et spørgsmål til indgående links.

Jeg er blevet kontaktet af en som har en blog på IForm. Hun vil gerne teste et af mine produkter og derefter linke til min hjemmeside.
Jeg er selvfølgelig positiv men kom lidt i tvivl om værdien af et sådan link?
Det er en af disse herfra: http://iform.dk/blogs 

Er værdien af linket "lige så meget værd" når det er placeret på deres blog sektion som hvis det lå et andet sted på deres hoved side?? 

Hvordan kan jeg være sikker på at der ikke er opsat "do not follow" på deres sektion selvom de opretter et link til min hjemmeside således det ikke vil give værdi?? (om der er nogle forbehold jeg kan tage mig??

Hilsen Agent

Nej værdien på en underside er ikke så meget værd som på forsiden. Når det er sagt så er iform.dk et meget stærk domæne med links fra 2000+ forskellige domæner. Hvis det er et dofollowlink ville jeg personligt sige ja til det anytime. Der flyder rigtigt meget linkjuice rundt på siderne overalt på sitet.

Find et blogindlæg med et udgående link og tjek om det er nofollow som Emil skriver, er det ikke det så så bare kom i gang :)

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 13:13

Tak for jeres svar!

Jeg går videre og ser om ikke jeg dels får en positiv omtale og noget link værdi

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)