Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elite Links

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Philip Mahler:
Lækkert koncept og den vej det skal gå. Det hele er i høj grad ændret efter pingvinen. Jeg har skrottet mit linkbuilding projekt som jeg var i gang med at bygge op (Linkbuilders) da jeg ikke føler mine SEO medarbejdere vil kunne levere et højt nok kvalitetsindhold som dit på sigt.

Tak, Philip! :-)

Jeg havde ikke set dit projekt før nu. Det ser da ellers spændende ud. Mon ikke du hurtigt får det tilpasset den nye playing field og får projektet genlanceret?

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo kunne godt pivot, men føler helst jeg vil kunne stå 100% inde for produktet og lægge min tid andre steder hvor det kan blive mere automatiseret.

Håber du får succes og der er andre Aminoer der forstår vigtigheden i super links.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Philip Mahler:

Jo kunne godt pivot, men føler helst jeg vil kunne stå 100% inde for produktet og lægge min tid andre steder hvor det kan blive mere automatiseret.

Håber du får succes og der er andre Aminoer der forstår vigtigheden i super links.

Tak :-) Succesen er allerede hjemme for mit vedkommende. Det er jo kun nogle få kunder jeg har mulighed for at tage ind hver måned, så det er bare en lille bid af behovet i markedet for link-arbejde, jeg kan dække.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende! Smile

Der er lige en tastefejl i bunden "næremere".

Held og lykke med det!

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, Elias! Den er rettet nu :-)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Bjarke Klüwer:

(...)

Jeg mangler f.eks. at vide, hvad det mere præcist går ud på. Er det en gratis service eller skal jeg betale for den - og i så fald hvor meget.

(...)

Hej Bjarke og tusind tak for din kritik! Det er for fedt, at du giver sådan en grundig tilbagemelding.

Men selvom alt hvad du skriver giver super mening, er det ikke sikkert at jeg retter på noget. :-)

Se, sagen er at det er helt bevidst, at "salgssiden" er underspillet, (...)

Nå, Bjarke. Du fik alligevel ret! :-)

Efter at have talt med rigtigt mange interesserede i telefonen i sidste uge, (hvoraf en pæn del allerede er blevet kunder) kan jeg se, at du havde helt ret: Der er ting, som burde beskrives mere grundigt.

Så nu har jeg udvidet og forsøgt bedre at forklare det, som de fleste har spurgt om:

  • Hvilken slags links det handler om
  • Hvor meget tid kunden selv skal afsætte til opgaven og hvor meget tid jeg bruger på den.
Tak igen for din tilbagemelding og beklager at det tager en gammel mand som mig en hel Pinse at indse at du havde ret :-)
Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Nå, Bjarke. Du fik alligevel ret! :-)

Efter at have talt med rigtigt mange interesserede i telefonen i sidste uge, (hvoraf en pæn del allerede er blevet kunder) kan jeg se, at du havde helt ret: Der er ting, som burde beskrives mere grundigt.

Så nu har jeg udvidet og forsøgt bedre at forklare det, som de fleste har spurgt om:

  • Hvilken slags links det handler om
  • Hvor meget tid kunden selv skal afsætte til opgaven og hvor meget tid jeg bruger på den.
 

Jeg er superglad for at du har kunnet bruge mit indspark og at høre, at dit (luksus!)problem er en for stor interesse fra potentielle kunder.

Ovenstående er et bevis på hvor effektivt en underspillet salgstekst kan have på interessen og få folk ind i en sales funnel.

Hvad har du så tænkt dig at gøre med de mennesker, du bliver nødt til at afvise? Er der en betalings-ebog med en guide til hvordan man selv laver kvalitetslinkbuilding på vej i Grækenland? *hint* *hint* ;)

 

 

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke sende mig en mail eller PM med et super tilbud på nogle gode links :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke Klüwer:

Anders Saugstrup:

Nå, Bjarke. Du fik alligevel ret! :-)

Efter at have talt med rigtigt mange interesserede i telefonen i sidste uge, (hvoraf en pæn del allerede er blevet kunder) kan jeg se, at du havde helt ret: Der er ting, som burde beskrives mere grundigt.

Så nu har jeg udvidet og forsøgt bedre at forklare det, som de fleste har spurgt om:

  • Hvilken slags links det handler om
  • Hvor meget tid kunden selv skal afsætte til opgaven og hvor meget tid jeg bruger på den.
 

Jeg er superglad for at du har kunnet bruge mit indspark og at høre, at dit (luksus!)problem er en for stor interesse fra potentielle kunder.

Ovenstående er et bevis på hvor effektivt en underspillet salgstekst kan have på interessen og få folk ind i en sales funnel.

Hvad har du så tænkt dig at gøre med de mennesker, du bliver nødt til at afvise? Er der en betalings-ebog med en guide til hvordan man selv laver kvalitetslinkbuilding på vej i Grækenland? *hint* *hint* ;)

Hej Bjarke

Jeg håber ikke at jeg behøver at afvise nogen kunder, men hvis kalenderen bliver booket så langt fremad, at det ikke giver mening at lave nye aftaler, kunne jeg godt finde på at vælge en betroet samarbejdspartner, som de nyeste kunder kunne få hjælp fra med udgangspunkt i min metode og med min supervision. 

Vi får se.

E-bog er ikke oplagt her, tror jeg. Der er for meget fingerspitzengefühl involveret i det her, vil jeg vurdere.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Eyki.dk:
Kan du ikke sende mig en mail eller PM med et super tilbud på nogle gode links :)

Besked sendt. Smile

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)