Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringstips for website

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej folks :-)

Jeg er efterhånden ved at være færdig med mit website, og vil derfor gerne snart have det markedsført. Jeg mangler dog nogle konkrete idéer og tips til hvordan det gøres billigst, og mest effektivt.

Sitets navn er www.jerds.dk og henvender sig til personer der har brug for lidt tidsfordriv :)

I må meget gerne komme med gode råd her i tråden, eller på mail: Jesper@JJepsen.dk

Jeg vil også meget gerne have feedback på selve websitet...

Jeg takker mange gange :)

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

Cool site du har fået lavet! Hvad angår markedsføringen er eksempelvis Google Adwords en effektiv og billig måde at nå ud til de helt rigtig brugere. Det er ikke så svært at komme igang med, og du kan har fuld kontrol over udgifterne. Eksempelvis kunne du køre en såkaldte Content kampagne, tekster om din side ville dukke op på relevante sider i the Google Network.
En anden mulighed kunne være sms-kampagner, som nok effektivt ville kunne ramme målgruppen.

Hvis du skulle bestemme dig for at ville køre en større fokuseret Adword kampagne er du velkommen til at kontakte mig. Mit firma leverer rådgivning omkring online markedsføring med særlig vægt på trovædighed og kundetillid. Vi kan gennem en nøje fokusering af dine kampagner og optimering af dit site kunne hjælpe dig til at øge antallet af brugere betragteligt. Tjek os ud på:

www.Transparen-C.com

Held og lykke med sitet og det hele. Det virker fedt så det skal nok blive en succes.

Mvh

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)