Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med din mening, så jeg kan lave det bedste lederseminar, der giver ledere følelsen af at være blevet klædt på til stresshåndtering!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Ledere/iværksættere

Jeg er helt ny her på Amino, og jeg er blevet anbefalet at bruge det fra min webpage fyr. Han fortalte at der støttes rigtig godt op om at starte virksomhed op, samt at give relevante svar på de spørgsmål jeg måtte have.

Det synes jeg lyder helt fantastisk, og dette vil jeg gerne gøre brug af til at ruste mig, min virksomhed og mine produkter bedst muligt!

Sagen er den at jeg er ved at starte et konsulenthus op med primær fokus på Stress i den finansielle sektor. D. 13 juni har jeg et oplæg på et ledermøde i Nordea, hvor jeg har en aftale om at kunne præsentere et egentligt Lederseminar (Klædt på til stress) for dem, og derved give dem valget for om de ønsker dette af mig.

Jeg er ved at udvikle lederseminaret ud fra det indhold min egen erfaring, uddannelse og relevante kontakter finder bedst, men jeg vil elske at få jeres mening, så jeg kan få lavet det Lederseminar, som vil give det bedst mulige udbytte for dem der køber det, og derved lade det brede sig den finansielle sektor, hvor stresstallene lige pt er helt ustyrlige.

Jeg beder dig derfor gøre mig den tjeneste at svare på nedenstående spørgsmål:

- Hvad vil du som leder forvente af et sådan seminar?

- Hvad vil dit mål for at deltage være?

- Hvilke spørgsmål vil være vigtigst for dig at få besvaret? Gerne minimum 3 stk skarpe :)

- Hvad vil du finde afgørende for at vælge et lederseminar som klæder dine ledere på til stress?

- Hvordan ønsker du at kunne gøre brug af indholdet fra seminaret efterfølgende?

- Hvad rør sig mest for dig som leder i relation til stress i virksomheder?

- Hvilke myter/overbevisninger mener du er forbundet med stress i din virksomhed?

- Hvad ville overraske dig uventet og positivt i et sådan seminar?

- Hvordan er din virksomhed præget af stress? 

- Hvor føler du dig som leder utilstrækkelig i forhold til stress?

- Hvad vil gøre at du føler dig klædt på i stress og håndteringen af det i virksomheden?

- Hvad skal tidslængden på lederseminaret være for at du finder det seriøst og dybdegående nok?

- Hvad vil du betale for et lederseminar som giver lederne i din virksomhed følelsen af at være klædt på, både i viden og håndtering af stress?

- Andet relevant du har i tankerne?

Tusind tak fordi du har givet dig tid til at hjælpe mig, med at hjælpe både ledere og derved deres medarbejdere frem i tid. Det her er en hjertesag for mig, og jeg er mega taknemmelig for den hjælp jeg kan få. 

Hvis disse indlæg er bedre på anden vis, hører jeg det gerne :)

Ha' en skøn dag og nyd solen!

KH

Sara Bach

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)