Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikeldatabaser & linkkataloger - hvilke giver værdi?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har rundt omkring læst mig til at Google har for et stykke tid siden været inde og baske ud af 'unødvendige' artikeldatabser & linkkataloger, så de ikke giver meget eller næsten intet SEO værdi for udgående links, da de ikke gav noget værdi for de besøgene. Så for ikke at spilde min tid med at indsende artikler og links til artikeldatabaser og linkkataloger, som jeg alligevel ikke får noget ud af, så søger jeg nu nogle personer, som ved hvilke artikeldatabaser og linkkataloger som giver værdi til udgående links.

Så jeg ville høre jer fra Amino: sidder I inde med en liste, eller bare nogle få udpluk, af artikeldatabaser og linkkataloger, som Google stadig mener giver værdi til de besøgene og derved giver værdi til udgående links?

Jeg tror ikke kun det kommer til at gavne mig, men også andre med-aminoer, som måske sidder i samme situation. Så bare kom i gang - om man må be' om Stick out tongue

Fortsat god solrig dag!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:17

Jeg har gode erfaringer med Goon & articoli - .dk.
Derudover er der også synesgodtom.org som er rimelig ny, men accepterer ens artikel indenfor få timer.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 20:20

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 20:30

ud over den fØr nÆvnte pagerank, kan du ogsÅ kigge pÅ om der jÆvnligt kommer nye artikler, det viser jo at andre bruger den, og gØr ogsÅ at du ikke sender artikler til en dØd artikeldatabase..men ud over den rene seo vÆrdi af links skal du ogsÅ tÆnke pÅ at artiklene kan vÆre med til at sende besØgende til dit site, ved selv min egen sender en del besØgende videre 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Skrevet kl. 17:56

I skal alle sammen have tusinde tak for jeres hjælp! Wink

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 18:00
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Skrevet kl. 18:50

Emil Engholm:
Du kan kigge på min side her; http://artikeldatabaser.dk - Jeg mangler dog at tilføje nogle nye.

Jeg haft din side bogmærket i et godt stykke tid efterhånden Wink

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 21:10

Artikelkataloger er ok lavthængende frugt, hvor linket kan blive udmærket med tiden fx hvis man står på listen over mest aktive skribenter = flere links til profil = stærkere links til artikler.

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 22:43

Kevin Ørskov:

Emil Engholm:
Du kan kigge på min side her; http://artikeldatabaser.dk - Jeg mangler dog at tilføje nogle nye.

Jeg haft din side bogmærket i et godt stykke tid efterhånden Wink

Rart at høre! Jeg må hellere få uploadet de nye!

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 09:58

Nogle af de bedre linkkataloger

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)