Jeg har rundt omkring læst mig til at Google har for et stykke tid siden været inde og baske ud af 'unødvendige' artikeldatabser & linkkataloger, så de ikke giver meget eller næsten intet SEO værdi for udgående links, da de ikke gav noget værdi for de besøgene. Så for ikke at spilde min tid med at indsende artikler og links til artikeldatabaser og linkkataloger, som jeg alligevel ikke får noget ud af, så søger jeg nu nogle personer, som ved hvilke artikeldatabaser og linkkataloger som giver værdi til udgående links.
Så jeg ville høre jer fra Amino: sidder I inde med en liste, eller bare nogle få udpluk, af artikeldatabaser og linkkataloger, som Google stadig mener giver værdi til de besøgene og derved giver værdi til udgående links?
Jeg tror ikke kun det kommer til at gavne mig, men også andre med-aminoer, som måske sidder i samme situation. Så bare kom i gang - om man må be' om
Jeg har gode erfaringer med Goon & articoli - .dk. Derudover er der også synesgodtom.org som er rimelig ny, men accepterer ens artikel indenfor få timer.
ud over den fØr nÆvnte pagerank, kan du ogsÅ kigge pÅ om der jÆvnligt kommer nye artikler, det viser jo at andre bruger den, og gØr ogsÅ at du ikke sender artikler til en dØd artikeldatabase..men ud over den rene seo vÆrdi af links skal du ogsÅ tÆnke pÅ at artiklene kan vÆre med til at sende besØgende til dit site, ved selv min egen sender en del besØgende videre
Artikelkataloger er ok lavthængende frugt, hvor linket kan blive udmærket med tiden fx hvis man står på listen over mest aktive skribenter = flere links til profil = stærkere links til artikler.