Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop søger feedback

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

mørkere skrift type i fodnoten så man kan læse det lettere på den hvide baggrund, samme rundt omkring siden den lyse grå farve på hvid baggrund er svær at læse

kontaktsiden lav en kontaktformular der derved lettere at kontakte jer.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 06:32

Hej Mikael,

Mange tak for dine input. Det er noteret :)

Og ja helt sikkert kommer der en kontaktformular, når siden er blevet done :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:37

Her er hvad jeg kan finde på af kritik..

Afstemning på forsiden - her burde være en "andet mærke" man kunne vælge, hvis man ikke har iphone, samsung, nokia eller htc.

Nederst på siden står der DK12345678 jeg går fra det er dit cvrnr - jeg ville skrive cvr i stedet for, så folk ikke tror det er tlfnummer.
Og så ville jeg sætte tlfnummeret øverst, ikke for at folk skal ringe mere - men det virker altid beroligende, at man ved man bare kan ringe, hvis man er i tvivl om noget.

Jeg handler personligt aldrig på sider hvor der ikke er skrevet en fysisk adresse, så jeg ved jeg kan returnere og ikek først skal til at skrive for at få adresse osv

Det er lidt svræt at se hvordan produkter og kurv osv er, før der er lagt noget ind, s¨sidste kommentar er til designet - Jeg kan godt lide den blå og sorte farve, men det bliver lidt kedeligt fordi boksen på forsiden er så stor og også har grå baggrundsfarve, ligesom der er ude i siden - så det er lidt grå-sort det hele. Men det hjælper nok når du får flere fotos på af produkter osv.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 20:52

Hej Jakodan,

Mange tak for dine input.

Jeg får straks skrevet adressen på dernede, og får ændret så der står 'CVR: 12345678'.

Jeg kan godt følge dig i, at siden hurtigt bliver meget 'bleg', umiddelbart kan jeg bare ikke finde nogen løsning, der kan gøre det bedre.

Og ja, der kommer nok lidt mere skub i det hele, når der kommer en masse produkter på siden :)

Tak for din tid.

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)