Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge lidt hjælp til website, evt betaling for arbejdet kom og se om du kan hjælpe.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!
Jeg søger et program til at lave en simpel hjemmeside med enkelte sider med tekst. Udover det skal der være en form eller kontakt side, hvor kunden skal kunne skrive sine informationer ind og at de så bliver sendt til min mail eller hvad det nu kunne være så jeg kan læse hvad de har skrevet til mig.  

Mvh Martin

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 23:07

Wordpress er et helt oplagt bud.

Du kommer til at bruge lidt tid i starten på at sætte dig ind i det, men det er godt givet ud. Du ejer alt selv og har fuld fleksibilitet, det er gratis at oprette, og du er ikke bundet eller forpligtet til noget som helst.

Mange webhoteller lader dig købe et domæne og installere Wordpress på under fem minutter, og du kan finde de første 1000 "Getting started with Wordpress"-videoer rundt omkring på nettet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 23:14

Enig Wordpress...

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 23:27

.

Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 06:56

Vi kan installerer wordpress helt gratis til dig i forbindelse med oprettelse af et webhotel hos os.

Jeg kan give dig et par gratis templates som indeholder de ting du skal bruge.

Send mig en privat besked og jeg skal gerne guide dig igennem. Eller hvis du selv vil klare det kan du bestille vores wordpress installation her.

Thomas Jensen

Internet 123

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 16:32

Hej Mago-Media

Det kan jeg godt hjælpe dig med - WordPress.
Har sendt dig en PB :)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)