Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optage en partner i min virksomhed,..hvad skal det hjælpe?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver en lille servicevirksomhed indenfor Turisme. Virksomheden er i pæn vækst. Nu får jeg mulighed for at optage en partner i mit Aps. Hvad skal jeg lægge til grund? De ting jeg umiddelbart tænker på er: *) Kan den kommende partner tilføre øget salg ? på nuværende markeder (mere vækst end jeg selv ville kunne), **) Kan den kommende partner på overbevisende måde vise vejen til nye uprøvede markeder ? Kan vi gennem partnerskab lancere nye services (produkter) som kan give vækst? Så ud over det juridiske og det kemi-mæssige,...hvad har jeg glemt her ? Mange hilsner

 Finn  

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Finn. 

Det kan altid være en god ide med en partner på et projekt. En partner kan ofte hjælpe med at se tingene i et andet lys end man selv kan. Det er dog utroligt vigtigt at kemien imellem jer er der. Det er i hvert fald noget jeg selv ville ligge meget vægt på med en eventuel partner. 

Et partner kan ganske rigtigt, som du selv skriver, være med til alle de ting. Men den forkerte partner kan også det modsatte. Jeg tror det er vigtigt at en partner klikker godt personligt med dig. Ellers ville det nok ende ud i et kort partnerskab. Jeg ville dog selv til enhver tid gerne arbejde med partnere, da jeg tror meget på at man løfter i flok. Der er ingen af os der kan det hele selv. 

Simon

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)