Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første niche-side til adsense

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de gode svar!

Jeg mente bestemte at jeg havde valgt lokale eksakte søgninger via google adwords toolet, men jeg tjekkede lige efter igen. 

Det rigtige antal var i stedet 5500 eksakte lokale søgninger. Der er dog en masse relaterede søgninger, og endda en del hvor cpc er højere end de førnævnte 1,2 USD. Så jeg tænker stadig det er en nogenlunde okay niche, men mange tak for lige at gøre mig opmærksom på det! 

Lige en helt anden ting. Jeg kan forstå at flere af de dygtige garvede adsende / affiliate folk herinde anbefalder at man køber et plugin til wordpress. Hvis jeg køber et sådan, kan jeg så bruge det samme på de kommende sider jeg laver, eller skal der betales pr. side? 

Fra Trekroner
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 67
Fra  3D Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jaks:
Lige en helt anden ting. Jeg kan forstå at flere af de dygtige garvede adsende / affiliate folk herinde anbefalder at man køber et plugin til wordpress. Hvis jeg køber et sådan, kan jeg så bruge det samme på de kommende sider jeg laver, eller skal der betales pr. side? 

de fleste plugins er gratis så vidt jeg har erfaret, de kan bruges på alle dine sider når du har downloadet en

3D maskintegninger til produktion

Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok har du nogen gode forslag til themes?

I Halfdan Tims glimrende guide til adsense sider anbefaler han plugins fra woothemes, de koster vidst omkring 100 kr, men skulle være det værd. Tager et kig på nogen gratis også og ser hvad jeg finder på. 

Kan du / I anbefale nogen gode steder til gratis plugins?

Fra Risskov
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 25
Fra  FranchiseHub Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

5500 eksakte lokale søgninger er stadig en rigtig god niche du har fundet dig der, hvis det hele forholder sig som du skriver. Held og lykke med projektet og kan kun give dig ret i at learning by doing er vejen frem, især når det nu ikke koster meget andet (i kroner og øre) end en billig host som UnoEuro eller Meebox og så domæneafgiften. 

Fra Trekroner
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 67
Fra  3D Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jaks:
Ok har du nogen gode forslag til themes?

Hvis du først gør dig nogle overvejelser over præcist hvad du vil lave, lægger en strategi, derefter køber du målrettet det theme der passer bedst.

Der er rigtig mange themes, så derfor er det nemmere at finde et når du ved indenfor hvilken branche det skal være samt om du vil lave sammenligning, nyheder,blog osv

søg plugins her på amino og du vil finde mange tråde med plugins folk anbefaler

3D maskintegninger til produktion

Fra Borre
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Gundersen IT Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

SuperJoe:

Jeg tror ikke længere du skal aktivere dit domæne hos DK-Hostmaster.

Jeg oprettede et domæne+webhotel hos Unoeuro for under 6 mdr. siden, og det med aktiveringen må være blevet automatiseret. Mit spillede med det samme :)

Jeg skal ikke kunne sige hvad der er sket i dit tilfælde, men jeg har oprettet flere DK domæner via UnoEuro i de sidste 2 uger, og de skulle alle aktiveres hos DK-Hostmaster.
Jaks > Jeg tror du blander ordene "plugin" og "theme" sammen, det er ikke det samme. Et "theme" eller tema er en samling af filer som giver din hjemmeside et bestemt udseende. Du kan finde temaer som koster penge og som er gratis.
Et plugin er noget som giver din hjemmeside noget funktionalitet, f.eks. bedre mulighed for SEO, eller automatisk indsættelse af Facebook knapper eller noget andet. De fleste plugins til Wordpress er gratis, og du har sikkert ikke behov for at bruge nogen som koster penge.

Freelance .NET programmør. Se profil for mere info. - Leder du efter en online Engelsk Dansk ordbog?

Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg blander themes og plugins sammen. Jeg mente themes:)

Og igen, tak for alle jeres gode svar! Det sætter jeg pris på. 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)