Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskineoptimering af Alma & Jacob

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Så kan jeg lagt om længe præsentere min butik med børnetøj..
kig ind hos http://www.almaogjacob.dk/
Har fået shoppen sat op til dankort så et lille skrid på
vejen, men mangler en af de allervigtigste ting nemlig søgemaskineoptimering..
har læst en masse gode råd rundt omkring og fået oprettet en annonce på Google
AdWords og kigget lidt på Google
Sitemap som jeg ikke helt forstår

Men nogle der kan
hjælpe med hvor man skal starte og begynde og evt. om det er en ide at få en
prof til at ordne det??

Kom gerne med konstruktiv
kritik 

Mvh Agnete Justesen

Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:12
Hej ,

prøv at ringe til Carsten Kim Krølle fra Danaweb. Jeg har selv fået lavet en webside med søgemaskine optimering og det er bare perfekt.

Kan ikke lige huske numret til Danaweb men prøv www.danaweb.dk

Hilsen

Malik

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:30
Hej Agnete

Jeg har lige kigget kort på din side og har nogle bemærkninger:

1) Din dropdown menu er ikke godt lavet til at Google kan søge den igennem (ikke hvad jeg tror)

2) Der er ikke links til andre sider søgemaskinerne kan finde. Så søgemaskinerne skal kende den nøjagtige adresse

3) Mange af dine adresser har + i. Det bør være - . Eks: DE-02+pige+bodystocking.html burde være DE-02-pige-bodystocking.htm

Du burde have tænkt på søgemaskineoptimering mens din side blev lavet. Jeg kan se at der er brugt nogle forskellige komponenter som man måske kunne bruge nogle andre af.

Du skal også have lavet din email adresse i bunden spam-sikker. Din programmør ved hvordan.

Dette er blot nogle kommentarer fra mig som er professionel programmør og semi-prof søgemaskineoptimeringskonsulent ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:34

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 17:52
Dato: 02-06-2007 17:33:47 Forfatter: Niels Henriksen - Netopcom
Jeg kørte den lige igennem en test på www.sitescore.org

I må nok arbejde lidt mere med siden ;)

Den blev jeg interesseret i at prøve på min egen side og det gav ikke just et resultat der er bedre end Agnete´s ... så prøvede jeg med www.netopcom.dk og det blev da ikke bedre. Hvad kan man bruge den report til?

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:01
Dato: 02-06-2007 17:51:55 Forfatter: Blankensteiner

Den blev jeg interesseret i at prøve på min egen side og det gav ikke just et resultat der er bedre end Agnete´s ... så prøvede jeg med www.netopcom.dk og det blev da ikke bedre. Hvad kan man bruge den report til?

Nu er www.netopcom.dk ikke optimeret men hvis du kører den med www.onlinebutik.biz så vil du kunne se en forskel

Man kan bruge den rapport til at rette siden så den bl.a. er nemmere mod søgemaskiner.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 08:25
Først tillykke med din nye butik, den ser spændende ud.

Jeg kan se, at du bruger samme webshop-system som jeg gør. Min erfaring er, at i forhold til andre systemer, så er den forholdsvis godt søgemaskine optimeret i sig selv. Vi har ikke selv gjort noget, ud over at købe google-adwords, og vi kunne se en tydelig forskel på, hvor let søgemaskinerne finder vores sider, da vi for snart et år siden skiftede shopsystem. Vi har en ok placering uden at have gjort noget aktivt på google søgninger. Det system vi havde før, de havde alle siderne samme navn, men her hedder de noget forskelligt. Der bliver nævnt, at der er plus tegn i navnet, og det ved jeg ikke hvilken betydning det har, men siderne bliver fundet.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 10:40
Hej Malik.

Mange tak for svaret.. og vil da lige kigge lidt nærmer på den adresse for syntes det er lidt uoverskuelig med det søgemaskineoptimering.

Mvh Agnete

Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 10:48
Hej Niels.

Syntes godt nok det lyder noget indviklet.. nu har jeg heller ikke gjort det store for at søgemaskineoptimere den.
Men hvad kunne evt. være andre komponenter.. den løsning jeg har valgt er en easy flow løsning og den burde være lidt søgemaskineoptimeret men der skal selvfølgelig arbejdes på det, det er jeg godt klar over men tror jeg skal have prof hjælp da det lyder lidt som sort snak i mine øre.. men vil kigge på det..

mange tak for dit svar og hjælp..

Mvh Agnete Justesen

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 10:54

Hej Lene.

Mange tak for dit svar.
Og du har helt ret i jeg bruger Easyflow som jeg er utrolig
glad for.
Jeg har prøvet at købe en google-adwords annonce.. så man
skal nok lige give den en chance og så få ændret lidt på de + tegn som jeg heller
ikke helt ved hvad betyder men finder nok ud af det.

Mange tak for hjælpen til alle jer andre.. gav vidst lidt
ideer til at komme videre med det..
Hilsen Agnete

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)