Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TILBUD Billig Teamspeak 3 Hosting, til KUN 1,7 kr. pr Slot !!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Swifthosting holder tilbud på Teamspeak 3 hosting, til på fredag den. 25 Maj.

Normal pris er 2 kr pr slot, men lige i øjeblikket kører vi tilbud til KUN 1,7 kr. pr. slot for 1 måned.

Teamspeak 3 er hosted på Danske server og lige ledes er der 24/7 support. Vi er behjælpelig med evt. problemer eller spørgsmål man kunne have.

Kig forbi vores website http://www.swifthosting.dk/voiceserver.php for at gøre udnytte af dette helt unikke tilbud !

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 19:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Og det synes du at vi skal spames med her på Amino!!? Ligefrem også at skrive *** TILBUD *** i feltet synes jeg er dybt uaccetabelt! Jeg synes at du skal spame Gaming.dk eller andre af disse foraer, da jeg ikke tror at en webshop/iværksætter har brug for en teamspeak 3 server. Jeg synes at du skal finde en anden slags markedsføring! - Ja, jeg ved godt at denne kategori er til tilbud, men det er vist til grafik, freelancere osv.

Mange hilsner

Mads (beklager men skulle af med min vrede Stick out tongue )

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er det for en gang vrøvl Mads.

Selvfølgelig kan Sune fremsætte sig tilbud som alle andre plusser.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 19:10

Det er det kategorien er til. Hvis du mener det er udenfor kategorien eller at jeg overtræder reglerne, synes jeg du skal anmelde det til Amino, så må de jo tage stilling til det.

Forsat god dag, og god aften :)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:11

Mads Herlev:

Og det synes du at vi skal spames med her på Amino!!? Ligefrem også at skrive *** TILBUD *** i feltet synes jeg er dybt uaccetabelt! Jeg synes at du skal spame Gaming.dk eller andre af disse foraer, da jeg ikke tror at en webshop/iværksætter har brug for en teamspeak 3 server. Jeg synes at du skal finde en anden slags markedsføring! - Ja, jeg ved godt at denne kategori er til tilbud, men det er vist til grafik, freelancere osv.

Mange hilsner

Mads (beklager men skulle af med min vrede Stick out tongue )

Det er tilladt for amino+'ere at lave tilbud i "Jeg har et godt tilbud til dig!" forummet. Og det er ikke kun for freelancere, grafik m.m. Der er også folk der sælger slik, sommerhusudlejning, mini servere m.m. Hvis du blev Amino+ måtte du også gerne sætte et tilbud op herinde, også på baby legetøj.

Du kan jo se hvad det er for en tråd, så hvorfor klikker du herind hvis det ikke har din interesse? 

Vi er dog enige i at overskriften godt kunne beherskes lidt, men mon ikke der kommer en superbruger og retter den ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 19:14

Det har ikke været min mening at overskride nogens grænser :) Det er hermed ændret :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)