Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige håndværker kører videre, hvad vil du give for en håndværker?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 10:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Så fik vi omdelt ca 10.000 flyers med håndværker tilbud, og det bragte resultater ikke det vilde men, vi har da et par jobs til mine håndværker.

Hvis du vil benytte vores håndværker som er billige ja men så kender i adressen, jeg har en hær af både danske og udlandske som suger for arbejde.

Timeløn? Hvad vil du give?

K.h Lina

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 591
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 22:00 | Låst

hejsa

du kan sende mig en privat besked hvis du har folk indenfor rengøring og maler arbejde og hvad din timeløn er

og er de udenlandske?

thomas

skriv til

varerpartier@gmail.com

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 22:02 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 10 person

Folk der bruger udlandske håndværkere såsom polakkere, synes jeg er nogle grove idioter. Det er svineri mod danmark og vores fremtidig samfund.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 22:17 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Emil Engholm:

Folk der bruger udlandske håndværkere såsom polakkere, synes jeg er nogle grove idioter. Det er svineri mod danmark og vores fremtidig samfund.

Hvorfor? De betaler vel skat ligesom os andre?

Tilmeldt 6. May 12
Skrevet kl. 22:19 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

NY:

Emil Engholm:

De bliver underbetalt så de er billigere end danske håndværkere også stjæler alt arbejde. Synes du det er sjovt da? Skat eller ej..

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 22:23 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Emil Engholm:

NY:

Emil Engholm:

De bliver underbetalt så de er billigere end danske håndværkere også stjæler alt arbejde. Synes du det er sjovt da? Skat eller ej..

Hvad betyder underbetalt? At de får mindre end det generelle marked? Kaldes det ikke bare fri konkurrence? Hvis jeg sælger en vare, og jeg er billigere end alle andre, så får jeg salgene og derved arbejde. Det er jo op til den enkelte at sætte sin løn, der er intet der hedder minimumsløn i Danmark. Og du er da også velkommen til at søge efter arbejde i et andet EU land. 

Tilmeldt 6. May 12
Skrevet kl. 22:28 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@NY

Jeg tror ikke du forstår det. Jeg er selv håndværker. En polakker kan klare en dansk håndværkers arbejde til halv pris, god knows why. De lever og bor billigt i danmark. En dansker kan ikke leve til den løn.

Og det betyder at mange danskere går arbejdsløs, fordi danskere ikke gider at betale det en rigtig håndværker koster.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 22:31 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Emil Engholm:

@NY

Jeg tror ikke du forstår det. Jeg er selv håndværker. En polakker kan klare en dansk håndværkers arbejde til halv pris, god knows why. De lever og bor billigt i danmark. En dansker kan ikke leve til den løn.

Og det betyder at mange danskere går arbejdsløs, fordi danskere ikke gider at betale det en rigtig håndværker koster.

En rigtig håndværker? 

Hvis en polak kan leve i Danmark til 100,- i timen, hvorfor kan en håndværker så ikke? Jeg kender da adskillige folk der arbejder i blandt andet supermarkeder til 100,- i timen. Og de lever da fint?

Det er fri konkurrence.

Tilmeldt 6. May 12
Skrevet kl. 22:34 | Låst
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

NY:
Hvis en polak kan leve i Danmark til 100,- i timen, hvorfor kan en håndværker så ikke? Jeg kender da adskillige folk der arbejder i blandt andet supermarkeder til 100,- i timen. Og de lever da fint?

Før skat? Ja en knægt der bor hjemme som er 14 år gammel.

Ja en rigtig håndværker, mange udlandske håndværkere er så ligeglade med deres arbejde at det er noget forfærdeligt sjusk, og jeg taler af erfaring.

Det er fint du forsvare dem, men vil du ikke det bedste for danmark? Måske du er polak?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 22:36 | Låst

Emil Engholm:

NY:

Før skat? Ja en knægt der bor hjemme som er 14 år gammel.

Ja en rigtig håndværker, mange udlandske håndværkere er så ligeglade med deres arbejde at det er noget forfærdeligt sjusk, og jeg taler af erfaring.

Det er fint du forsvare dem, men vil du ikke det bedste for danmark? Måske du er polak?

Nej almindelige voksne mennesker på over 18 år, et supermarkedsarbejde giver en grundløn (Tillæg ved søndag og aften efter kl17 - Men mange fuldtidsansatte har ikke de vagter) på ca 100,- i timen før skat. Og det er der altså mange mennesker der lever fint med.

Jeg synes virkelig ikke dit sprogbrug er særligt pænt.

Og hvad så hvis jeg er polak? Men nej der er jeg ikke. 

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)