Folk der bruger udlandske håndværkere såsom polakkere, synes jeg er nogle grove idioter. Det er svineri mod danmark og vores fremtidig samfund.
Hvorfor? De betaler vel skat ligesom os andre?
De bliver underbetalt så de er billigere end danske håndværkere også stjæler alt arbejde. Synes du det er sjovt da? Skat eller ej..
Hvad betyder underbetalt? At de får mindre end det generelle marked? Kaldes det ikke bare fri konkurrence? Hvis jeg sælger en vare, og jeg er billigere end alle andre, så får jeg salgene og derved arbejde. Det er jo op til den enkelte at sætte sin løn, der er intet der hedder minimumsløn i Danmark. Og du er da også velkommen til at søge efter arbejde i et andet EU land.
Jeg tror ikke du forstår det. Jeg er selv håndværker. En polakker kan klare en dansk håndværkers arbejde til halv pris, god knows why. De lever og bor billigt i danmark. En dansker kan ikke leve til den løn.
Og det betyder at mange danskere går arbejdsløs, fordi danskere ikke gider at betale det en rigtig håndværker koster.
Jeg tror ikke du forstår det. Jeg er selv håndværker. En polakker kan klare en dansk håndværkers arbejde til halv pris, god knows why. De lever og bor billigt i danmark. En dansker kan ikke leve til den løn.
Og det betyder at mange danskere går arbejdsløs, fordi danskere ikke gider at betale det en rigtig håndværker koster.
En rigtig håndværker?
Hvis en polak kan leve i Danmark til 100,- i timen, hvorfor kan en håndværker så ikke? Jeg kender da adskillige folk der arbejder i blandt andet supermarkeder til 100,- i timen. Og de lever da fint?
Hvis en polak kan leve i Danmark til 100,- i timen, hvorfor kan en håndværker så ikke? Jeg kender da adskillige folk der arbejder i blandt andet supermarkeder til 100,- i timen. Og de lever da fint?
Før skat? Ja en knægt der bor hjemme som er 14 år gammel.
Ja en rigtig håndværker, mange udlandske håndværkere er så ligeglade med deres arbejde at det er noget forfærdeligt sjusk, og jeg taler af erfaring.
Det er fint du forsvare dem, men vil du ikke det bedste for danmark? Måske du er polak?
Før skat? Ja en knægt der bor hjemme som er 14 år gammel.
Ja en rigtig håndværker, mange udlandske håndværkere er så ligeglade med deres arbejde at det er noget forfærdeligt sjusk, og jeg taler af erfaring.
Det er fint du forsvare dem, men vil du ikke det bedste for danmark? Måske du er polak?
Nej almindelige voksne mennesker på over 18 år, et supermarkedsarbejde giver en grundløn (Tillæg ved søndag og aften efter kl17 - Men mange fuldtidsansatte har ikke de vagter) på ca 100,- i timen før skat. Og det er der altså mange mennesker der lever fint med.
Jeg synes virkelig ikke dit sprogbrug er særligt pænt.
Og hvad så hvis jeg er polak? Men nej der er jeg ikke.