Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tool2Focus - Hvor skal projektet hen?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg har i et års tid arbejdet på et nyt koncept, som ved første øjekast var et projekt jeg havde store planer med og troede meget på den service jeg kunne levere. Sociale medier og andre "tidsrøvere" på Internettet tager mere og mere tid fra os og vi er i sidste ende mindre produktive. I samarbejde med en programmør, har vi udviklet www.tool2focus.com som i bund og grund er en hjemmeside hvorfra du kan blokere andre hjemmesider, som du bruger for meget tid på. Det er tænkt som en mindre barrier man sætter op for sig selv, for at få tingene gjort. Projektet er målrettet efter studerende, som jeg selv. 

Jeg ved der er konkurrence fra software og andre smarte måder at gøre det på. Min idé var at lave det så simpelt og enkelt så ALLE kan finde ud af at blokere hjemmesider og ikke behøver igennem noget download etc. for at få det til at fungere.

Problemet opstår i, at for at servicen virker, skal vi bruge adgang til din computer. Af samme årsag, er det et must at du åbner din browser som administrator. På windows kan det gøres simpelt ved at højreklikke og "åbn som administrator" hvorimod du skal igennem terminalen på Mac - Simpliciteten forsvinder! Det er de færreste der ved, hvordan man åbner i administrator mode + så bliver det for besværligt. Du skal desuden også åbne i administrator mode for at fjerne blokeringen igen. 

Imidlertid, så er det udviklet nu. Min programmør har ikke haft en anderledes måde at gøre det på. Jeg synes det er synd at smide projektet i skraldespanden, nu når det er udviklet. Ser du en vinkel på projektet som jeg har overset? Hvilke andre måder kan projektet bruges på - hvis nogen?

Bemærk venligst, at jeg ikke spørger vedrørende efterspørgslen efter sådan en service og spørgsmålet om folk vil bruge det eller ej. I denne post, vil jeg meget gerne bede jer brainstorme på hvordan tool2focus kan bruges. 

De bedste hilsner

Hasselstrom

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)