Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreativ webshop-løsning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har fået mulighed for at sælge et produkt, som jeg virkelig ser muligheder i. Derfor overvejer jeg at starte en webshop, hvor jeg sælger produktet. Det er dog kun ét enkelt produkt + en smule tilbehør, og jeg føler derfor ikke, at en helt almindelig webshop løsning vil være optimal. Der skal være plads til en masse videoer og andre kreative input til at få produktet solgt. Jeg har en del erfaring i Wordpress, dog ikke med webshop. Derfor vil jeg spørge jer, om der er nogen, der har en god idé til en smart webshop-løsning, der passer til mine behov.

På forhånd tak!

Mvh. Jon Sigvert

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 28
Fra  Iwerksom Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:
Med Drupal Commerce kan du tilpasse din produktside som du vil, og stadig få indkøbskurv og betalingsløsning.

Enig med Karsten. Drupal Commerce har alle mulighederne til både at vise et produkt og en masse andet indhold.

Men når du nu nævner din erfaring i WP ville jeg råde dig til først at prøve shop løsning til WP og se om det ikke dækker dine behov?

Jonas Schoustrup-Thomsen

Iwerksom - http;//iwerksom.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt være, at det er et dumt spørgsmål, men hvordan fungerer en shopløsning til WP egentlig? Er det bare nogle plugins man tilføjer, eller skal man have den sat op på en speciel måde?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)