Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpel app som wiki

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

Jeg overvejer at lave en app til brug omkring emnet sikkerhed. Jeg forestiller mig et opslagsværk i tekst og billeder, som kan bruges af fx. sikkerhedsrepræsentanten. Det kunne være små artikler omkring alt fra kravet til sikkerhedshjelm til sprinkler anlæg, faldsikring osv.

Det er ikke en APP jeg forventer at skulle tjene penge på, men et værktøj til fri brug.

Nu er økonomien ikke til udvikling af apps fra bunden, og derfor tænke jeg om der er en "service", hvor jeg selv kan designe disse sider, også frigive det som en selvstændig app, eller om jeg må igang med at fylde sparegrisen også selv betale for udviklingen?

Det er trods alt "kun" tekst og billeder med en søgefunktion jeg søger.

Glæder mig til at hører fra Jer.

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 117
Fra  mitAPP.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne man ikke finde en eller flere sponsorer, som ville have interesse i sådan en app? 

iOS-udvikler
Søg i App Store: Dinsen.biz

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mod reklamer tror jeg det ville være muligt, men skal selvfølgelig passe på hvem og hvad der reklameres for :)

 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Try and speak to my good friend René Sejling, he is here on amino too and mentioned this in a newsletter

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kik på http://www.buzztouch.com/

Har selv leget lidt med nogen apps i det interface, og jeg synes det fungerer rigtigt godt. Siden er der dog kommet masser af opdateringer, så vil egentligt forvente det virker endnu bedre i dag. Der er nogen skabeloner til at bygge apps op i, og du kan så lave statisk indhold, eller hente indhold ind fra html-sider.

Derudover kan du selvfølgelig kode noget ved siden af, hvis det ikke lever op til dine krav.

Det er i øvrigt gratis.

:: HDMI kabel ::

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak, det var lige det jeg søgte.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)