Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding - lille team til vidensdeling

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Jeg går og hygger mig lidt med et par affiliate sider, ikke det store, men alligevel meget sjovt og spændende. Jeg er ved at have et godt overblik over diverse områder for hvordan jeg får gang i siderne og får konverteret brugerne til købere, men det er ikke det som det her indlæg skal handle om.

En stor del af min arbejdstid på projekterne går pt med at linkbuilde, og her fik jeg en idé.

Undervejs har jeg fundet et par gode steder af få links fra, og jeg tænkte på at det sikkert også var tilfældet for en række andre brugere herinde. Jeg tænkte derfor på om der var et par stykker som kunne være interesserede i at udveksle disse "lette links" så vi alle får mere ud af det, uden at de bliver offentlige og "overspammet".

Det er overhovedet ikke fordi jeg ikke går ind for bred vidensdeling og vil dele mine guldkorn med alle herinde, men nogen ting må man holde tættere ind til kroppen for at de ikke bliver ødelagt.

Jeg forestiller mig vi er 4-6 stykker, men ville i første omgang høre om der var interesse for den slags?

Hilsen Laust

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 09:56

Tjo hvorfor ikke, hvad med at vi mødes på skype Laut? skype: esorensendk

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 11:17

Kunne da være interessant hvis det er de rette steder ;) Skype: MadsSingers

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 10:53

Det lyder godt at i kan lide min ide. Jeg er blevet foreslået at vi laver et netværk her på amino, så det synes jeg vi skal gøre.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 11:05

Jeg er med på idéen Wink

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:16

Yes Udmærket ide.

Kan man som amatør også deltage, og på sigt måske kunne købe diverse ydelser. Wink ?????

Og altså ikke maskingenerede udlandske linkbuildings pakker.

Men manuelle løsninger.

Min egn indtræden i SEO verden kan jeg jo se at linkbuilding er en af "hjørnestenene"

Ham her kunne også tåle "lidt" http://www.amino.dk/members/zantezana/default.aspx

God søndag

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 11:45

Jeg tænker at kriteriet for at være med må være at man har noget at byde ind med mht. linkbuilding - om man er amatør eller ej er for mig underordnet.

Når vi nu formentligt er inde for forskellige brancher, så kan vi jo ligeså godt dele vores "lette links" så vi ikke alle skal opfinde den dybe tallerken hver for sig.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:51

Laust:

Yes Jeg tænker at kriteriet for at være med må være at man har noget at byde ind med mht. linkbuilding - om man er amatør eller ej er for mig underordnet.

Når vi nu formentligt er inde for forskellige brancher, så kan vi jo ligeså godt dele vores "lette links" så vi ikke alle skal opfinde den dybe tallerken hver for sig.

Enig.

Og har i nat haft fornøjelsen af at gå fra en tredeiplads til en andenplads. Den tidligere andenplads havde en portal som nu ar anvist en 6. plads.

Det er på søgningen "malertilbud"

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 12:00

Hejsa.

Jeg vil anbefale i tager denne side med i jeres linkbuilding strategi, der er masser af (primært) danske sites med henblik på linkbuilding, har selv brugt den med stor success.

Held & lykke med det :-)

http://www.linkkataloger.dk/

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 12:06

Frank Rasmussen:

Hejsa.

Jeg vil anbefale i tager denne side med i jeres linkbuilding strategi, der er masser af (primært) danske sites med henblik på linkbuilding, har selv brugt den med stor success.

Held & lykke med det :-)

http://www.linkkataloger.dk/

Hehe Yes 

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)