Hej. Jeg går og hygger mig lidt med et par affiliate sider, ikke det store, men alligevel meget sjovt og spændende. Jeg er ved at have et godt overblik over diverse områder for hvordan jeg får gang i siderne og får konverteret brugerne til købere, men det er ikke det som det her indlæg skal handle om. En stor del af min arbejdstid på projekterne går pt med at linkbuilde, og her fik jeg en idé. Undervejs har jeg fundet et par gode steder af få links fra, og jeg tænkte på at det sikkert også var tilfældet for en række andre brugere herinde. Jeg tænkte derfor på om der var et par stykker som kunne være interesserede i at udveksle disse "lette links" så vi alle får mere ud af det, uden at de bliver offentlige og "overspammet". Det er overhovedet ikke fordi jeg ikke går ind for bred vidensdeling og vil dele mine guldkorn med alle herinde, men nogen ting må man holde tættere ind til kroppen for at de ikke bliver ødelagt. Jeg forestiller mig vi er 4-6 stykker, men ville i første omgang høre om der var interesse for den slags? Hilsen Laust |
Tjo hvorfor ikke, hvad med at vi mødes på skype Laut? skype: esorensendk